| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

تأیید شد: امباپه هفته بعد بازیکن رئال است

​رئال مادرید انتقال کیلیان امباپه را پس از فینال چمپیونزلیگ اعلام خواهد کرد.

تأیید شد: امباپه هفته بعد بازیکن رئال است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار اسپانیایی، خبر داد که رئال مادرید قصد دارد انتقال کیلیان امباپه را در هفته پیش رو به‌صورت رسمی اعلام کند.

در هفته‌های گذشته و پس از اینکه ستاره فرانسوی اعلام کرد از پاری سن ژرمن جدا خواهد شد، گمانه‌زنی‌ها و شایعات بسیاری درباره زمان اعلام انتقال از سوی رئال مادرید به وجود آمد.

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که باشگاه مادریدی قصد دارد انتقال این بازیکن را پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ اعلام کند اما در روزهای گذشته جزئیات جدیدی منتشر شد.

 بر اساس این اخبار، پاری سن ژرمن به رئال مادرید اجازه داده است که انتقال امباپه را پیش از یورو و بدون توجه به زمان پایان قرارداد بازیکن با باشگاه پاریسی اعلام کند.

حالا خوزه فلیکس دیاز هم تأیید کرده که رئال پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا و در همین هفته پیش رو اعلام خواهد کرد که کیلیان امباپه را به خدمت می‌گیرد و به یکی از خبرسازترین نقل و انتقالات چند سال اخیر دنیای فوتبال پایان می‌دهد.

پیش از این امباپه درباره زمان مشخص شدن انتقالش به تیم جدید گفته بود: «این موضوع زیاد طول نمی‌کشد، در چند روز آینده رسمی خواهد شد. می‌خواهم خوشحال باشم، برای اولین بار در زندگی‌ام کشورم را ترک می‌کنم و واقعا هیجان‌زده‌ام. نمی‌توانم برای حضور در باشگاه جدیدم صبر کنم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار