| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری رباینده دختر جوان در شیراز

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری فردی ۳۰ ساله که دختری جوان را ربوده و در یکی از بخش های اطراف شیراز مخفی کرده بود، خبر داد.

دستگیری رباینده دختر جوان در شیراز

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس امروز ۱۱ خرداد بیان کرد: هفتم فروردین ماه امسال فردی با تهدید اسلحه وینچستر در یکی از خیابان‌های شهر شیراز یک سواری پراید متعلق به مردی جوان را سرقت و متواری می‌شود.

او افزود: کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را در دستور کار قرار داده و سریعا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: سارق متواری که هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود، بیست و چهارم اردیبهشت ماه در یکی از محله‌های شهر شیراز دختری ۲۰ ساله را به علت اختلافات قبلی ربوده و به مکان نامعلومی منتقل می‌کند.

سردار حبیبی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان در ادامه پیگیریِ پرونده، با اقدامات فنی از مخفیگاه متهم مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی مرجع قضایی، سریعا به محل اختفای متهم که در یکی از شهرستان‌های اطراف شیراز بود مراجعه کرده و متهم را دستگیر کردند.

او اظهار کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم از اراذل و اوباش سطح یک است که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه، خرید و فروش مواد مخدر، نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد، ایراد ضرب و جرح عمدی و تهدید و تمرد نسبت به ماموران است. 

سردار حبیبی با بیان اینکه در پیگیری بعدی دختر ربوده شده در یکی از بخش‌های اطراف شیراز به صورت صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده اش شد، گفت: در بازرسی از منزل متهم، یک قبضه اسلحه وینچستر و سواری پراید مسروقه کشف شد.

او با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: شهروندان بدانند که اینگونه اقدامات با واکنش قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد و مدافعان امنیت اجازه نخواهند داد به امنیت روانی مردم خدشه‌ای وارد شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار