| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

ابهام بزرگ در ترکیب حریف پرسپولیس

هنوز مشخص نیست محرم نویدکیا از کدام دروازه‌بان خود مقابل پرسپولیس استفاده خواهد کرد.

ابهام بزرگ در ترکیب حریف پرسپولیس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ،  اتفاق ویژه بازی مس رفسنجان و استقلال خوزستان که با شکست نارنجی‌پوشان در خانه همراه بود، بازی کردن داوود نوشی صوفیانی بود. دروازه‌بان دوم مسی‌ها از بازی رفت استقلال خوزستان برای تیمش بازی نکرده بود اما در بازی برگشت با همین تیم با نظر محرم نویدکیا درون چارچوب ایستاد.

نویدکیا بعد از بازی اعلام کرد با توجه به محرومیت حامد لک از بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک با بازی دادن به نوشی صوفیانی قصد داشته او را در شرایط مسابقه قرار بدهد تا برای بازی حذفی شرایط بهتری داشته باشد.

با این حال مس رفسنجان در شرایطی روز شنبه مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود که مشخص نیست چه کسی دروازه‌بان آنهاست. حامد لک در این فصل نمایش‌های خوبی در مس داشته و از طرفی جلوی پرسپولیس هم انگیزه‌های خاصی دارد. از سوی دیگر نوشی صوفیانی هم با توجه به محرومیت لک از جام حذفی می‌تواند با بازی مقابل پرسپولیس شرایط بهتری به دست بیاورد.

ابهام مهم در فاصله دو روز تا دیدار مس و پرسپولیس به خط دروازه این تیم برمی‌گردد؛ اینکه از بین نوشی و لک کدام‌یک با نظر محرم نویدکیا به زمین می‌روند، مسئله‌ای است که روز شنبه مشخص خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار