| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد

دلایل سانچو برای عذرخواهی نکردن از تن‌هاخ

بنی مک کارتی، مربی منچستریونایتد، دلایل جیدون سانچو برای عدم عذرخواهی از اریک تن‌هاخ را فاش کرد.

 دلایل سانچو برای عذرخواهی نکردن از تن‌هاخ

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بنی مک کارتی، مربی منچستریونایتد، می‌گوید که جیدون سانچو دلایل خود را برای امتناع از عذرخواهی اریک تن‌هاخ داشت.

رابطه این ملی پوش انگلیسی با اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، پس از انتقاد علنی مربی هلندی از تلاش‌‌های سانچو در جلسات تمرینی، بدتر شد. سپس سانچو از تیم اصلی اخراج شد و آکادمی رفت تا با بازیکنان جوان تمرین کند، اقدامی که بسیاری آن را تنبیه سخت انضباطی می‌دانستند. سانچو در واکنش به این اقدام اعلام کرد که تن‌هاخ با او بدرفتاری کرده است. این اظهارنظر برای تن‌هاخ خوشایند نبود و او در نهایت در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به صورت قرضی از یونایتد جدا شد.

بر همین اساس سانچو به بروسیا دورتموند بازگشت، باشگاهی که قبلاً در آن شکوفا شده بود. بازگشت وینگر 24 ساله به آلمان با یک انتقال قرضی انجام شد و موفق شد در دین باشگاه دوباره احیا شود.

 بنی مک کارتی، یکی از اعضای کادر مربیگری یونایتد، در مصاحبه با "یوبورگ 947" توضیح داد که چرا سانچو از عذرخواهی از تن‌هاخ امتناع کرد: "من با سرمربی صحبت کردم و به او گفتم که شما از حساسیت آگاه هستید و فکر می‌کنم جیدون احساس می‌کند که اگر عذرخواهی کند، به عنوان فردی در نظر گرفته می‌شود که سخت تمرین نمی‌کند و هر چه علیه او گفته شد درست بود. به سرمربی گفتم اگر فرد مغروری باشی، هیچوقت نمی‌خواهی عذرخواهی کنی، چون به این ترتیب اعتراف می‌کنی که خوب تمرین نکردی، تنبل هستی، و همه چیزهایی که گفته شده را تایید می‌کنی. جیدون به همین دلیل عذرخواهی نکرد. تن‌هاخ فقط گفت تنها چیزی که می‌خواهد عذرخواهی است."

در مقابل برای سانچو، عذرخواهی به معنای پذیرفتن اتهاماتی بود که او اعتقاد داشت به هیچ وجه درست نیست چون می‌تواند تصویر و شهرت او را خدشه دار کند.

مک کارتی در همین مورد اضافه کرد: "من به عنوان یک مربی، به عنوان یک بزرگتر، به عنوان یک دوست و به عنوان کسی که در خیابان بزرگ شده و همه چیز را می‌داند، با جیدون صحبت کردم. اما جیدون آن را قبول نداشت. او به من گفت: "من عذرخواهی نمی‌کنم، چون اگر این کار را بکنم، به خاطر تنبلی، تأخیر همیشگی و عدم ارائه بهترین مدل تمرین، عذرخواهی می‌کنم. پس باید به همین دلیل عذرخواهی کنم." و این‌ها دلایل جیدون بودند."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار