| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند

رهبری‌فرد: درباره اوسمار احساسی نظر ندهیم

مدافع سابق و محبوب پرسپولیس معتقد است برای تصمیم گیری درباره آینده اوسمار باید بیشتر صبر کرد.

رهبری‌فرد: درباره اوسمار احساسی نظر ندهیم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بهروز رهبری فرد بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه جانبازان بیمارستان نیایش و ملی پوشان 98، با خبرنگار ورزش سه گفتگو کرد و در ابتدا اظهار داشت: استقلال تیم لایقی بود و پرسپولیس، سپاهان و تراکتور هم هزینه کردند و زحمت کشیدند. استقلال بازی‌های خوبی انجام می‌داد و پرسپولیس هم کنارش بود که همین لیگ را قشنگ کرده بود. در این هفته‌ها صحبت‌هایی که می‌شود، چندان فنی نیست. متاسف هستم که این صحبت‌های غیر فنی صورت می‎گیرد و ای کاش بزرگترها به بازیکنان تیمشان ارامش بدهند که این شرایط کنترل شود وگرنه مردم الان هیچ چیز را از آنها قبول نمی‌کنند.

او درباره مسئله داوری‌ در لیگ برتر توضیح داد: من اصلا نمی‌فهمم که چرا داوران نباید بگذارند، قهرمان شوید؟ یعنی همه ایران پرسپولیس هستند؟ نصف مردم ایران پرسپولیسی یا استقلالی هستند و ما در ایران، سپاهانی و تراکتوری هم داریم. هر سال نمی‌شود بگوییم که دست‌های پشت پرده و وزیر نمی‌گذارند. همه وزیرها پرسپولیسی هستند؟ این‌ها توجیه هستند!

وی افزود: فوتبال است و یکی باید قهرمان شود و یکی هم نایب قهرمان می‌شود. این دوستی است که در آخر می‌ماند.

رهبری‌فرد همچنین با اشاره به وضعیت فنی پرسپولیس با حضور اوسمار، گفت: خیلی نباید با این معقوله احساسی رفتار کرد. این تیمی است که یحیی گل‌محمدی بسته و شاکله تیم برای اوست. من دو سال پیش هم که اقا یحیی آمدند، گفتم این تیم برای برانکو است و اگر قرار بر نظر دادن درباره اوسمار، زمانی است که خودش تیم را ببندم. نمی‌گویم مربی بدی است اما نتایج خوب گرفت.

مدافع سابق پرسپولیس درباره قهرمان احتمالی لیگ برتر گفت: کاش هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود. هم استقلال و هم پرسپولیس لایق هستند و حتی سپاهان هم به نظرم لیاقت قهرمانی در لیگ را دارد و خودم هم اول فصل می‌گفتم تراکتور قهرمان خواهد شد و واقعا آنها هم لیاقت قهرمانی دارند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار