| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

هری‌ کین علیه شایعات جدایی از بایرن مونیخ

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، با وعده گلزنی بیشتر در فصل آینده به شایعات پیرامون جدایی‌اش از بایرن مونیخ پایان داد.

هری‌ کین علیه شایعات جدایی از بایرن مونیخ

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، هری کین به هر شک و تردیدی در مورد آینده‌اش در بایرن مونیخ پایان داده و وعده داده که می‌خواهد برای فصل آینده بیشتر گلزنی کند.

این ملی‌پوش انگلیسی در تابستان سال 2023 یک انتقال هیجان‌انگیز به آلیانز آرنا داشت. او توانست استانداردهای فردی قابل توجهی را در طول اولین فصل در بوندس‌لیگا حفظ کند. او در مجموع 44 گل زد، اما موفق نشد به جام دست پیدا کند و بدون دستاورد تیمی فصل را به پایان رساند.

ناکامی بایرن مونیخ در کسب عنوان باعث شد که برخی تصورات مبنی بر جدایی احتمالی مهاجم 30 ساله مطرح شود. شایعاتی مطرح شده بود که شاید او دوباره به لیگ برتر انگلیس برگردد و در تاتنهام بازی کند.

 با این حال، او تا سال 2027 با بایرن قرارداد دارد و قول داده که فصل آینده همراه بایرن مونیخ برای کسب قهرمانی تلاش کند. کین پس از دریافت جایزه بهترین گلزن گلوب ساکر در فصل 24-2023 این متن را منتشر کرد: "افتخار می‌کنم که این جایزه را گرفتم، این واقعاً یک جایزه برای باشگاه و همه هم‌تیمی‌هایم است که به خوبی در اولین فصل حضورم در بوندسلیگا از من استقبال کردند. به دنبال گلزنی بیشتر در فصل آینده هستم."

مصدومیت در پایان فصل باعث شد هری کین نتواند رکورد 41 گل روبرت لواندوفسکی در یک فصل بوندس‌لیگا را پشت سر بگذارد و 36 گله باقی ماند.

هری کین این روزها به دنبال هدف جدیدی است و می‌خواهد همراه تیم ملی فوتبال انگلیس رؤیای قهرمانی در یورو 2024 را دنبال کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار