| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

نایب رئیس دورتموند: به بلینگام گفتم به رئال برو

هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس دورتموند، می‌گوید او همیشه به جود بلینگام توصیه می‌کرده به رئال مادرید برود.

نایب رئیس دورتموند: به بلینگام گفتم به رئال برو

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و بروسیا دورتموند، هانس یواخیم واتسکه در مصاحبه‌ای با روزنامه آاس، وضعیت فعلی زردپوشان را مرور کرد.

نقل و انتقالاتی که تیمی مانند دورتموند در سال‌های اخیر انجام داده در فوتبال اروپا سروصدای زیادی داشته است. بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، ایلکای گوندوگان، عثمان دمبله و اخیراً ارلینگ هالند و جود بلینگام.

واتسکه گفت: "خرید ارزان تنها کاری بود که در ابتدا می‌توانستیم انجام دهیم. سپس کم کم شروع به فروش خوب کردیم، اما این کار را نکردیم که از باشگاه‌ها بخواهیم که حتما برای بازیکنان ما پیشنهاد بدهند. اتفاقی که افتاد این بود که آمدند و بازیکنان ما بدون اینکه بتوانیم کاری انجام دهیم، از ما گرفتند. یعنی اینطور نبوده و نمی‌خواستیم از شر بازیکنانی مانند لواندوفسکی، ماریو گوتزه، هالند یا بلینگام خلاص شویم. از طرفی همه این فروش‌ها گواه کار بزرگی است که در این سال‌ها در ورزش انجام داده‌ایم."

 و برای تمرکز روی یک بازیکن خاص، نایب رئیس دورتموند در مورد خرید بزرگ تابستان گذشته رئال مادرید صحبت کرد: جود بلینگام.

واتسکه گفت: "مذاکره سختی نبود. نه. من همیشه به جود توصیه می‌کردم که اگر تصمیم گرفته به باشگاه دیگری برود، به رئال مادرید برود. و او به حرف من گوش داد. در نهایت رئال بزرگترین باشگاه جهان است. سال‌های زیادی گذشته و من همه آن‌ها را می‌شناسم. فلورنتینو رئیس است و اگر بخواهم فقط یک نمونه نام ببرم خوزه آنخل سانچز نیز وجود دارد که من با او دوستی خوبی دارم."

او سپس درمورد رقم انتقال بلینگام به رئال صحبت کرد: "اگر فقط رقم فروش 103 میلیون بود، ما بد مذاکره می‌کردیم. اما نه، مبلغی که برای خرید او پرداخت شد، تسلی خاطر نیست، چون بازیکنانی مانند جود یا ارلینگ در دورتموند ارزش بسیار زیادی داشتند. آن‌ها دو بازیکنی هستند که ما اینجا قدرشان را می‌دانیم. هیچ پولی برای جبران جدایی آن‌ها ارزش ندارد. البته، از آنجایی که شما باید آن‌ها‌ را بفروشید، پس باید با بیشترین رقم ممکن بفروشد، اما خیلی بیشتر از 103 میلیون یورو."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار