| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

توصیه اسطوره به وینیسیوس: خودت را اصلاح کن!

خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، به وینیسیوس جونیور توصیه کرده رفتارهایش را اصلاح کند.

 توصیه اسطوره به وینیسیوس: خودت را اصلاح کن!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، خورخه والدانو، اسطوره رئال مادرید، در گفتگو با ال لارگوئرو درمورد بازی حساس روز شنبه در ورزشگاه ومبلی بین رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا را بررسی کرده است.

او درباره اینکه بین تیبو کورتوا و آندری لونین کدام یک باید درون دروازه بایستند، گفت: "اگر کورتوا خوب باشد، بحثی در کار نیست. اما لونین نمایش‌های فوق‌العاده‌ای داشته است."

حواشی وینیسیوس؟

او بیش از حد احساساتش را بروز می‌دهد و اصلاح چنین چیزی برای او خوب است. او چیزهایی را یاد گرفته که یادگیری‌شان دشوار است، مثل این به نظر می‌رسد که او از قبل مثل یک گلزن متولد شده است.

خداحافظی تونی کروس؟

سه سال پیش به من گفت زمانی که در اوج است، بازنشسته می‌شود. چنین تصمیم من را غافلگیر می‌کند، از نظر من شما باید آخرین قطره فوتبال را بنوشید، من باید وقتی می‌خزیدم هم فوتبال بازی می‌کردم. یکبار کروس را تعویض کرده بودم و او از این کار خوشش نیامد، از او پرسیدم چطور درستش کنیم و او با من صحبت کرد... ما به هم نگاه کردیم و بعد همه چیز حل شد.

جود بلینگام؟

عملکرد او یک نمایش درخشان است که در هیچ کلاسی نمی‌گنجد. او بازیکنی است که به هر توپی که لمس می‌کند، زیبایی می‌بخشد. با هر کسی که صحبت می‌کنید، آن‌ها از شگفتی‌های جود به شما چیزی می‌گویند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار