| کد مطلب: ۱۱۲۰۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

فقط لاریجانی می‌تواند کشور را از این وضعیت نجات دهد

فعال سیاسی اعتدالگرا گفت: از این ابتذال سیاسی اعلام آمادگی ها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خارج خواهیم شد. متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم هر کسی خودش را در سطح ریاست جمهوری می بیند. چنین فضای بسیار نگران کننده است.

فقط لاریجانی می‌تواند کشور را از این وضعیت نجات دهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صف بلند بالایی از شخصیت های سیاسی منتظر آغاز ثبت نام نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند؛ علی لاریجانی هر چند رسما ورود خود را به این عرصه اعلام نکرده اما قرائن و شواهد از عزم جدی او حکایت می کند. درباره حضور او در عرصه رقابت هشتم تیرماه دو دیدگاه وجود دارد، گروهی معتقدند «لاریجانی با اقبال نخبگان، طبقه متوسط و عقلای دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا مواجه می شود» اما در مقابل کسانی هم هستند که می گویند «اصولگرایان و اصلاح طلبان نامزدهای خود را دارند و سبد رأی علی لاریجانی خالی خواهد ماند».

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگویی، درباره شانس علی لاریجانی در انتخابات هشتم خرداد گفت: هر چند این روزها اعضای کابینه دولت سیزدهم تلاش می کنند در سایه درگذشت شهادت‌گونه آقای رئیسی بر ضعف ها، کاستی ها، خلف وعده ها و ناتوانی دولت در حل مشکلات موجود جامعه و کشور سرپوش بگذارند اما اینها همه واقعیت‌هایی است که قابل کتمان نیستند.

وی اعضا کابینه دولت سیزدهم را بانیان وضع موجود خواند و افزود: اینها مقصران اصلی خدشه دار شدن شخصیت رئوف، مهربان و پرتلاش آقای رئیسی هستند. بیشترین ظلم را همین کابینه به آقای رئیسی کرد و باعث شد هجمه انتقادی نسبت به آقای رئیسی وجود داشته باشد.

این فعال سیاسی اعتدالگرا یادآور شد: تنها کسی که می تواند کشور را از این وضعیت نجات اسفناک دهد علی لاریجانی است. ای کاش سال 1400 شورای نگهبان اجازه ورود او را به عرصه انتخابات ریاست جمهوری می داد. آقای لاریجانی دارای برنامه و صاحب فکر است.

وی افزود: اگر کشور دست رئیس جمهوری کاردان، عاقل و مقبول مردم و حاکمیت باشد می تواند از همه مدیران باتجربه و کارآمد برای عبور کشور از گردنه سخت مشکلات استفاده کند. لاریجانی کسی است که اجماع جریانات، احزاب و گروه های سیاسی اعم از راست و چپ را با خود دارد. او نسبت به مسائل و موضوعات کشور اشراف کامل دارد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه سایر گزینه های ریاست جمهوری ظرفیت ها و قابلیت های آقای لاریجانی را در اداره کشور ندارند، اظهار کرد: عملکرد دولتمردان از آقای مخبر گرفته تا بذرپاش طوری بود که باعث خدشه و جریحه دار شدن باور افکارعمومی به آقای رئیسی شدند.

وی با بیان اینکه امیدواریم آقای لاریجانی بیاید تا دین خود را به مردم ایران ادا کند، افزود: از این ابتذال سیاسی اعلام آمادگی ها برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خارج خواهیم شد. متأسفانه در روزهای اخیر شاهد بودیم هر کسی خودش را در سطح ریاست جمهوری می بیند. چنین فضای بسیار نگران کننده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه آقای لاریجانی خواهد آمد، اظهار کرد: همه ما از او خواهش کردیم به صحنه بیاید، مردم منتظرند او در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کند و اگر این اتفاق نیفتد از او دلخور خواهیم شد.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار