| کد مطلب: ۱۱۲۰۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

از حاشیه های جواد نکونام و شاگردانش خوشحالم

مربی آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار سرخپوشان مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: یک ۹۰ دقیقه حساس و مهم را مقابل مس در هفته پایانی خواهیم داشت.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بهادر عبدی در گفت‌وگویی، درباره برتری پرسپولیس مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: یکی از مسابقات سخت سرخپوشان در انتهای فصل مقابل همین شمس آذر بود که پیش از آن نگرانی زیادی از بابت نتیجه داشتیم. پرسپولیس با برنامه بازی کرد و روی غفلت و اشتباه مدافعان شمس آذر به یک پیروزی شیرین رسید.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شمس آذر تا آخرین ثانیه بازی دست از تلاش برنداشت و برای رسیدن به نتیجه لازم از چپ و راست روی دروازه سرخپوشان حمله می‌کردند. عملکرد خط دفاع پرسپولیس در این مسابقه هنوز به نسبت بازی با استقلال خوزستان بهبود نیافته است و روی تک گل شمس‌آذر جاگیری خوبی نداشتند. سعید دقیقی یکی از پدیده‌های مربیگری در لیگ برتر امسال است و یک تیم جوان و هجومی را مقابل پرسپولیس به میدان فرستاد. شمس آذر فصل آینده حرف‌های زیادی در لیگ برتر برای گفتن خواهد داشت.

بعید می‌دانم مس بتواند مقابل پرسپولیس قد علم کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در ۳۰ دقیقه ابتدایی یک بازی هجومی و رو به جلو را به نمایش گذاشت و موفق شد در همان دقایق ابتدایی به گل نخست برسد. اوستون اورونوف موتور گلزنی سرخ‌پوشان است و بهترین تصمیم این است که او را برای فصل آینده نیز حفظ کنند. از نظر من کار قهرمانی تمام شده و بعید می‌دانم مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی میان ۷۰ تا ۸۰ هزار هوادار بتواند مقابل پرسپولیس قد علم کند. محرم نویدکیا سرمربی قابل احترام و حرفه‌ای است و تا حدودی می‌تواند برای سرخپوشان دردسر ایجاد کند.

عبدی با بیان اینکه اظهارات نکونام خارج از بحث حرفه‌ای است، عنوان کرد: تیم رقیب به حدی روی حریفان پرسپولیس فشار آورده که در کمال تعجب در پایان بازی با شمس آذر، سعید دقیقی مقابل دوربین قرار گرفته و از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کند که به نظرم این نشان از فشار تیم رقیب دارد. از اینکه تیم رقیب به یک سری حواشی مثل «این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم» دامن می‌زنند خوشحالم، چرا که آن‌ها درگیر این حواشی می‌شوند و ما با تمرکز بالا و بدون توجه به حواشی حریف، کارمان را انجام می‌دهیم و اینگونه صدر جدول را پس می‌گیریم.

هواداران استقلال هم از اتفاقات موجود ناراحت هستند

وی در ادامه اظهار داشت: به نظر من هواداران پرسپولیس خوشحال باشند که چنین سرمربی با شخصیتی داریم که بدون توجه به اتفاقات لیگ و نتایج سایر تیم‌ها کار خودش را انجام می‌دهد و در نشست‌های خبری به حریفان خود احترام می‌گذارد. هواداران استقلال هیچ گناهی ندارند و متأسفانه اسیر یک سری حواشی شدند. پیشکسوتان، بازیکنان و کادرفنی استقلال باعث بروز این حواشی هستند که همواره با استفاده از حمله به باشگاه پرسپولیس سعی دارند نتایج ضعیف تیمشان را توجیه کنند. هواداران تیم رقیب نیز از اتفاقات موجود ناراحت هستند، اما به خوبی می‌دانند که قافیه قهرمانی را به چه تیم شایسته‌ای باختند.

شاگردان اوسمار از ابتدای لیگ عنوان عقب نکشیدند و اکنون مزدش را گرفتند

مربی آکادمی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره دیدار سرخپوشان مقابل مس رفسنجان در هفته پایانی لیگ برتر، گفت: یک ۹۰ دقیقه حساس و مهم را مقابل مس در هفته پایانی خواهیم داشت. تنها ۳ امتیاز این مسابقه مهم است و بازیکنان از اهمیت این موضوع به خوبی با خبر هستند و با حضور تماشاگران ان‌شاءالله این بازی را با پیروزی پشت سر می‌گذارند. قطعاً ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر تماشاگر در بازی با مس سرخپوشان را حمایت خواهند کرد.

عبدی در پایان خاطرنشان کرد: مس بازیکنان با کیفیت و خوبی مثل سجاد شهباززاده، رامتین سلیمان‌زاده و حامد لک را در اختیار دارد که تحت هدایت نویدکیا به خوبی احیا شده‌اند. امیدوارم با برد مقابل مس یکی از خاطره‌انگیزترین و شیرین‌ترین قهرمانی‌های تاریخ لیگ برتر را در باشگاه رقم بزنیم. شاگردان اوسمار از ابتدای لیگ به هیچ عنوان عقب نکشیدند و اکنون مزدش را گرفتند و این کار را شیرین می‌کند. از هواداران می‌خواهم که همچنان تیم را حمایت کنند تا قهرمانی را جشن بگیریم.

منبع : میزان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار