| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد

ایتالیا با 5 اسطوره به یورو می‌رود

لوچانو اسپالتی، سرمربی ایتالیا، برای الهام بخشیدن به تیمش جهت شرکت در یورو 2024، از پنج اسطوره فوتبال ایتالیا دعوت کرد.

 ایتالیا با 5 اسطوره به یورو می‌رود

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آتزوری پس از قهرمانی در این رقابت‌ها در سال 2021با هدایت روبرتو مانچینی ، دوران جدیدی را با هدایت اسپالتی از سپتامبر 2023 آغاز کرد. اسپالتی که فصل قبل موفق به کسب اسکودتو با ناپولی شد، امشب جایزه گلوب ساکر را برای دستاورد سال به عنوان مربی دریافت کرد. او روی صحنه مراسم گفت: «آن تیم ویژگی‌های خاص زیادی داشت و هنوز هم دارد. بازیکنان فوق العاده قوی و شهری پرشور از تیم حمایت می‌کردند.»

اسپالتی ادامه داد: «علاوه بر این، اسطوره‌ها در فوتبال اهمیت ویژه‌ای دارند و کسی که در طول آن تجربه در ناپولی مراقب ما بود، دیگو آرماندو مارادونا بود. به همین دلیل است که من پنج اسطوره را برای اردوی تمرینی در کوورچانو فراخواندم تا بتوانند آن احساسات، آن الهام را به تیم منتقل کنند و به آن‌ها نشان دهند که چگونه باید از تجربیات گذشتگان درس بگیرند.»

 اسطوره‌های ایتالیا با تیم صحبت می‌کنند

بازیکنان تیم ملی ایتالیا قبل از عزیمت به آلمان برای شروع مسابقات یورو 2024، می‌توانند با اسطوره‌های فوتبال ایتالیا مانند جانی ریورا، جانکارلو آنتونیونی، روبرتو باجو، الساندرو دل پیرو و فرانچسکو توتی صحبت کنند.

اسپالتی گفت: «فضای فوق العاده‌ای در کوورچانو وجود دارد که همه چیز در آن آبی است، اما چیزی حتی آبی‌تر از آن وجود دارد و آن پیراهن آتزوری است.»

او افزود: «ما باید ثابت کنیم که شایسته تمام عشقی هستیم که نسبت به پیراهن ایتالیا وجود دارد.»

آتزوری برای آماده سازی جهت حضور در مسابقات، در تاریخ 4 ژوئن با تیم ملی ترکیه به سرمربیگری وینچنزو مونتلا و در تاریخ 9 ژوئن به مصاف بوسنی و هرزگووین می‌رود.

سپس آن‌ها در مرحله گروهی یورو 2024 به ترتیب در تاریخ‌های 15 ژوئن، 20 ژوئن و 24 ژوئن به مصاف تیم‌های ملی آلبانی، اسپانیا و کرواسی خواهند رفت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار