| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

شمس آذر، هشتمین تیمی که پرسپولیس دبل کرد

با پیروزی مقابل شمس آذر در قزوین پرسپولیس به هشتمین و آخرین دبل فصلش دست یافت.

 شمس آذر، هشتمین تیمی که پرسپولیس دبل کرد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، از بین تیم‌های لیگ برتری پرسپولیس با 19 پیروزی صاحب بیشترین برد در جدول رده بندی است در نهایت اگر موفق به شکست مس رفسنجان نشود با استقلال در این آیتم شریک خواهد شد.

اما نکته جالب اینجاست که پرسپولیس این فصل دو پیروزی با نتایج مشابه سه بر یک در قزوین و ورزشگاه سردار آزادگان این شهر به دست آورده و یک بار پیکان و بار دیگر شمس آذر را در این ورزشگاه شکست داده تا قزوین برای سرخ‌ها آمد داشته باشد.

نکته دیگر اینکه با پیروزی مقابل شس آذر این تیم قزوینی هشتمین حریفی بود که در لیگ برتر این فصل مقابل سرخ ها دبل شد.قبل از این سرخ ها تراکتور، ذوب آهن، گل گهر، فولاد، هوادار، نساجی و پیکان را در دو بازی رفت و برگشت شکست داده و دبل کرده بودند و شمس آذر هشتمین تیمی بود که مقابل پرسپولیس دبل شد.

با در نظر گرفتن اینکه بازی رفت پرسپولیس مقابل مس رفسنجان مساوی شده امکان دبل دیگری در این فصل وجود نخواهد داشت و این آخرین دبل سرخ‌ها بود.

از بین تیم‌های لیگ برتری تا قبل از بازی پایانی فصل سپاهان کمترین امتیاز (یک) را به پرسپولیس داد. ضمن اینکه سپاهان و آلومینیوم تنها تیم‌هایی بودند که پرسپولیس را شکست دادند.

جالب اینکه پرسپولیس، صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان دو تیم فعلی قعر جدول را نتوانست دبل کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار