| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد مادریدی‌ها کمتر از ۴۰ میلیون است

خرید بعدی رئال بعد از امباپه مشخص شد!

رئال مادرید که با آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، به توافق شفاهی رسیده، قصد دارد این بازیکن را با مبلغی کمتر از ۴۰ میلیون یورو جذب کند.

خرید بعدی رئال بعد از امباپه مشخص شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید شنبه پیش رو در مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف بروسیا دورتموند می‌رود و پس از آن فصل آنها به پایان می‌رسد.

فعلا برنامه مدیران و کادر فنی رئال درباره برنامه‌های نقل و انتقالاتی تیم یک رویکرد بوده: سکوت. هیچکدام از اعضای باشگاه درباره برنامه‌های باشگاه صحبت نکرده‌اند اما می‌توان فهمید که قدم‌های بعدی آنها چیست.

اولین مورد مربوط به کیلیان امباپه است که از پاری سن ژرمن جدا شده و می‌تواند به‌صورت آزاد به رئال مادرید بپیوندد. به احتمال زیاد پس از او، سفیدپوشان به سراغ جذب آلفونسو دیویس می‌روند.

ستاره کانادایی در مذاکراتش برای تمدید قرارداد با بایرن مونیخ به بن‌بست رسیده و علاقه خاصی هم به بازی در رئال مادرید دارد. قرارداد بازیکن در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و رئال با دقت مذاکرات او و باشگاه را دنبال می‌کند.

 بایرن مونیخ موضع بسیار روشنی دارد. دیویس یا باید تمدید کند یا در این تابستان فروش برود زیرا آنها نمی‌خواهند او را رایگان از دست بدهند. دیویس همچنان به باشگاه آلمانی پاسخ مشخصی نداده است. بایرن هم که حقوقی حدود ۱۳ میلیون را به او پیشنهاد داده و دیگر قصد ندارد آن را افزایش دهد، می‌خواهد با ورود وینسنت کمپانی، سرمربی جدید، تکلیف بازیکنانی را که آینده‌شان نامشخص است،‌ معلوم کند.

هر روز که می‌گذرد ارزش دیویس کمی کمتر می‌شود و رئال با توجه به توافق شفاهی با خود بازیکن و رابطه خوب با بایرن مونیخ، قصد دارد او را با مبلغی در حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون یورو جذب کند که با توجه به شرایط مدافع کانادایی، اصلا دور از ذهن نیست.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار