| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تراکتور حالا آرزوی قهرمانی سپاهان را دارد!

سپاهان در مصاف با آلومینیوم موفق به پیروزی و کسب سهمیه آسیایی شد و حالت تراکتوری‌ها برای آسیایی شدن فقط یک راه پیش رویشان باقی مانده است.

 تراکتور حالا آرزوی قهرمانی سپاهان را دارد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کسب پیروزی برابر آلومینیوم سپاهان را 54 امتیازی کرد و در سوی دیگر تراکتور هم با پیروزی برابر ملوان 51 امتیازی شد. با این نتایج حتی در صورتی که سپاهان هفته پایانی را ببازد و تراکتور موفق به شکست حریف خود شود هم امکان جابجایی رتبه سوم و چهارم وجود ندارد؛ چرا که تراکتور در بازی رفت به سپاهان باخته و در تبریز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرده است.

در این شرایط حالا تراکتوری‌ها باید چشم امیدشان به ساق‌های بازیکنان سپاهان باشد که در نیمه نهایی جام حذفی روز 26 خردادماه در ورزشگاه نقش جهان با گل گهر بازی می‌کنند و سپس طلایی پوشان بتوانند در فینال هم برنده دیدار مس رفسنجان و آلومینیوم را شکست دهند.

در این صورت سپاهان سهمیه حضور در لیگ نخبگان را پیدا می‌کند و به پلی آف این مسابقات می‌رود و در سوی مقابل تراکتور به عنوان تیم چهارم لیگ برتر می‌تواند جای سپاهان را در لیگ قهرمانان آسیا که سطح دوم رقابت‌های آسیایی در قاره است را بگیرد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار