| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

ادعای جالب لائوتارو: می‌خواستم از اینتر بروم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، می‌گوید پس از فصل اول سختی که در این تیم پشت سر گذاشت قصد جدایی داشته است.

 ادعای جالب لائوتارو: می‌خواستم از اینتر بروم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مارتینز در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی اینتر در مسیر رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت سری آ ایتالیا بود و توانست با به ثمر رساندن ۲۴ گل و ارسال ۶ پاس گل در ۳۳ بازی نقش مهمی را در به دست آمدن جام قهرمانی برای این تیم ایفا کرده باشد.

با این حال به نظر می‌رسد که شرایط برای این بازیکن ۲۶ ساله همیشه به این خوبی پیش نرفته و در اولین فصلی که در جمع بازیکنان اینتر حضور داشته روزهای بسیار سختی را در شهر میلان و لیگ فوتبال ایتالیا سپری کرده است و این شرایط حتی باعث شده که او به جدایی از این باشگاه فکر کند.

 او در گفتگو با پادکست دیلتا لئوتا در این باره اظهار داشت: «سال اول حضورم در اینتر و ایتالیا با حضور مائورو ایکاردی همزمان شد. فرصت بازی زیادی پیدا نکردم و همین موضوع باعث شد که به ترک این باشگاه و برگشتن به کشور آرژانتین هم فکر کنم. به بازی کردن عادت داشتم و این وضعیت برایم پیچیده بود اما اینتر همیشه کمک بسیار بزرگی برای من بود.

الان میلان خانه من است. از همان لحظه اول هم همین احساس را داشتم. فورا گرمی و احساس خوب هواداران را حس کردم و همچنین کمک کسانی که در این باشگاه کار می‌کنند. این موضوع برای من از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود. از همان روز اول احساس کردم که دوستم دارند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار