| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد

هشدار مهم به یونایتد: تن‌هاخ را اخراج نکنید

مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند، به مدیران منچستریونایتد هشدار داد که از تصمیم برای اخراج اریک تن‌هاخ منصرف شوند.

 هشدار مهم به یونایتد: تن‌هاخ را اخراج نکنید

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، منچستریونایتد این فصل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی نداشت و نتایج ضعیفی که به دست آورد انتقادهای بسیاری را از سوی هواداران و رسانه‌ها از این تیم و خصوصا کادر فنی آنها مطرح کرد و نارضایتی مدیران را به دنبال داشت.

همین وضعیت باعث شد که مدیران این باشگاه به صورت جدی در فکر ایجاد تغییرات در کادر فنی در فصل آینده باشند و رسانه‌های انگلیسی خبر داده بودند که حتی در صورت قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام حذفی انگلیس که با شکست دادن منچستر سیتی به دست آمد، باز هم مدیران یونایتد خواهان اخراج تن‌هاخ هستند.

 فان باستن در گفتگو با روندو درباره این اتفاق اظهار داشت: «بازی فینال جام حذفی خیلی خوب نبود اما این اتفاق بسیار خوبی است که تن‌هاخ توانست برابر سیتی با چنین تیم محدودی (به دلیل مصدومیت‌ها) به پیروزی برسد و جام قهرمانی را در این فصل هم به دست بیاورد.

این قهرمانی باعث شد که آنها فرصت حضور در اروپا در رقابت‌های فصل آینده را داشته باشند که موضوع بسیار مهمی است. من فکر می‌کنم که او هنوز هم گزینه مناسبی برای ایجاد تغییرات در یونایتد و خصوصا در خط حمله است. نظر من این است که مدیران این باشگاه باید به او برای انجام کارش زمان بدهند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار