| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد

خداحافظی ستاره یونایتد با فضای مجازی: حاشیه تعطیل!

مارکوس راشفورد، ستاره منچستر یونایتد، پس از یک فصل نسبتاً ضعیف، از شبکه‌های اجتماعی فاصله گرفت.

 خداحافظی ستاره یونایتد با فضای مجازی: حاشیه تعطیل!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مهاجم منچستر یونایتد یک هفته پرماجرا را در پایان یک فصل دشوار پشت سر گذاشته و تصمیم گرفته است برای استراحت، کاملاً از فضای رسانه‌های اجتماعی دوری کند.

هفته گذشته او پس از فصلی که فقط هشت گل برای باشگاه خود به ثمر رساند، از فهرست نهایی تیم ملی انگلیس به سرمربی‌گری گرت ساوتگیت برای یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد.

این فصل برای بازیکن ۲۶ ساله با یک نقطه اوج به پایان رسید، چرا که او به منچستر یونایتد کمک کرد تا در فینال جام حذفی در روز شنبه، منچستر سیتی را شکست دهد. اما رشفورد می‌گوید اکنون نیاز به استراحت دارد.

او در حساب خود در ایکس نوشت که زمان آن رسیده است که از این پلتفرم‌ها فاصله بگیرد. او از حمایت‌هایی که از سوی هواداران دریافت کرده صحبت کرد، و پیامی نیز برای کسانی داشت که در این فصل از او حمایت نکرده‌اند.

 رشفورد نوشت: «وقت آن رسیده که برای چند هفته از شبکه‌های اجتماعی فاصله بگیرم. برنامه دارم پس از یک فصل چالش‌برانگیز، چه از نظر فردی و چه تیمی، استراحت کنم. از هوادارانی که در این دوران سخت کنارم بودند، تشکر می‌کنم. به آن‌هایی که نبودند، فقط به یاد داشته باشید که در منچستر یونایتد، ما همیشه با هم هستیم.»

این پست چند روز پس از آن منتشر شد که منچستر یونایتد پس از درخشش مارکوس راشفورد در فینال جام حذفی به قهرمانی رسید و این بازیکن در پایان بازی شروع به اشک ریختن کرد. هواداران و رسانه‌ها این اشک‌ها را به فصل دشوار این ستاره و انتقادات فراوان از او ربط دادند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار