| کد مطلب: ۱۱۲۰۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد

وینیسیوس جونیور:

دوباره گل قهرمانی با من !

وینیسیوس دوست دارد مثل فینال 2022 لیگ قهرمانان یک بار دیگر برای رئال گلزنی کرده و باعث قهرمانی تیمش شود.

دوباره گل قهرمانی با من !

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید و دورتموند شنبه شب در ومبلی فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. این دومین فینال رئال در سه فصل اخیر و در مجموع ششمین فینال در 10 سال گذشته است.

 دو سال پیش وینسیوس با گلزنی برابر لیورپول باعث قهرمانی رئال شد. او دوست دارد همان خاطره را تکرار کند: «ما همیشه به پیروزی فکر می‌کنیم. به شخصه امیدوارم بتوانم گلزنی کنم اما همیشه مهم‌تر از هر چیزی پیروزی تیم است. این لذت فوتبال است. اگر بتوانم دوباره در فینال با گلزنی باعث قهرمانی تیمم شود، اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود.»

وینی بازی برابر دورتموند را سخت توصیف کرد: «بازی در مقابل باشگاه‌های آلمانی همیشه بسیار سخت و پیچیده است زیرا آنها با من بسیار نزدیک کار می‌کنند. ما باید برای همه چیز آماده باشیم تا یک مسابقه منحصر به فرد را انجام دهیم. باید در این بازی از ابتدا قوی باشیم.»

 وینی در پایان گفت: «من هرگز از خراب کردن موقعیت‌ها نترسیده‌ام و فکر می‌کنم که همین باعث شده به اینجا برسم. گاهی با یک پاس شما می‌توانید روند بازی را تغییر دهید. معمولاً شنبه خیلی سریع می‌آید ولی اکنون همه چیز بسیار آهسته پیش می‌رود (می‌خندد). حالا وقت آن است که از این لحظات لذت ببریم زیرا همیشه اتفاق نمی‌افتند. حتی اگر بازیکن رئال باشید که طبعا شانس بیشتری برای تجربه فینال خواهید داشت. رسیدن به اینجا بسیار سخت است و همه نمی‌توانند با این پیراهن بازی کنند. امیدوارم بتوانیم دوباره قهرمان شویم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار