| کد مطلب: ۱۱۲۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

10 روز حساس: مذاکرات ناپولی‌ با مربی سرشناس

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، می‌گوید که آن‌ها مذاکرات با آنتونیو کونته را ادامه می‌دهند.

 10 روز حساس: مذاکرات ناپولی‌ با مربی سرشناس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آنتونیو کونته شانس زیادی برای مربیگری در ناپولی‌ دارد چون تمام منابع معتبر در ایتالیا مدعی شدند که این مربی ایتالیایی عملاً با قراردادی 8 میلیون یورویی در سال با این باشگاه به توافق رسیده است.

قرارداد او در استادیوم مارادونا به هافبک سابق ناپولی‌ این امکان را می‌دهد تا به پردرآمدترین مربی سری A تبدیل شود.

دی لورنتیس بعد از ظهر دوشنبه درحاشیه یک رویداد علیه نژادپرستی در ترنتولا دوسنتا برای اولین بار در مورد همکاری احتمالی با کونته صحبت کرد و رئیس ناپولی مهلت مذاکرات با کونته را اعلام کرد.

دی لورنتیس گفت: "10 روز آینده پس از انجام همه ارزیابی‌های لازم و واضح تعیین کننده خواهد بود. نباید احساسات به ما غلبه کند، بلکه باید با عدالت در انتخاب مربی جدید استدلال داشته باشیم."

بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، ناپولی در مذاکرات با سرمربی سابق یوونتوس و اینتر، پیشرفت خوبی داشته است. بر همین اساس جیووانی مانا به عنوان مدیر ناپولی‌ در یک جلسه جدید که امروز یا فردا برگزار می‌شود، به گفتگو با کونته ادامه خواهد داد.

کونته از زمان ترک تاتنهام با توافق دوجانبه در مارس 2023، هدایت تیمی را برعهده نداشته است. کونته چهار بار به عنوان مربی، سه بار در یوونتوس و یک بار در اینتر قهرمان سری A شده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار