| کد مطلب: ۱۱۱۹۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد نرجس سلیمانی از بوی نامطبوع در بازار‌های میوه

عضو شورای اسلامی شهر تهران از شیوه جمع‌آوری پسماند و ایجاد بوی نامطبوع در بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران انتقاد کرد.

انتقاد نرجس سلیمانی از بوی نامطبوع در بازار‌های میوه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نرجس سلیمانی در دویست و سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: حضور مردم برای تشییع پیکر شهدای خدمت قابل تقدیر است و باید قدردان بزرگواری و وحدت ایجاد شده در کشور بود که البته مسئولیت‌ها را افزایش می‌دهد.

وی افزود: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار می‌تواند در عملکرد و نظارت بر میادین و بازار‌ها اثرگذار باشد. در بازدید‌ها وضعیت ناهنجاری در جمع آوری پسماند و ایجاد بوی نامطبوع در بازار‌ها را شاهد هستیم که همه پسماند‌ها داخلی نیستند؛ بلکه ضایعات برخی غرفه‌ها نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: باید بازار به طور دقیق و منظم ضایعات کمتری در بسته بندی‌ها داشته باشد و ورود ضایعات به غرف که منافی با بهداشت میادین و خلاف قانون است آن چیزی است که نگران کننده بوده و تاثیر زیادی بر افزایش حیوانات موذی از جمله موش‌ها داشته و در فصل گرما می‌تواند کلونی موش‌ها را افزایش دهد.

سلیمانی تأکید کرد: عدم توجه به پسماند و جمع آوری آن بیماری‌های واگیردار ایجاد می‌کند و این یکی از گلایه مندی‌های حاضران در میادین تره بار است.

وی در ادامه گفت: بنده همچنین پیش از این در مورد بی کیفیت بودن آسفالت در معابر و بزرگراه‌ها تذکر داده‌ام که در این میادین نیز باید به کیفیت آسفالت توجه شود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه میدان مرکزی یک فضای زنده است و برای تبدیل شدن به سرمایه پویا نیاز به برنامه ریزی دارد، ادامه داد: بلاتکلیف گذاشتن اصناف مستقر در میدان تره بار به دلیل عدم انجام وظایف توسط شهرداری تهران که نمی‌دانیم به دلیل عدم تجربه کافی و یا سوء مدیریت است، درست نیست و ضرورت دارد در مورد آن چاره اندیشی شود.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار