| کد مطلب: ۱۱۱۶۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

باید جواب حمایت‌ها را بدهیم

شجاع: پوشکاش من قهرمانی تراکتور است!

شجاع خلیل‌زاده یکی از بهترین گل‌های چند وقت اخیر فوتبال ایران را به ثمر رساند.

 شجاع: پوشکاش من قهرمانی تراکتور است!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تیم تراکتور، در دیدار شب گذشته مقابل فولاد موفق شد گل نخست تیمش را با یک ضربه قیچی برگردان به ثمر برساند و چهره درخشان تیمش لقب بگیرد.

خلیل‌زاده که در چند هفته گذشته تمایلی به گفتگو با رسانه‌ها نداشت، پس از این برد مهم در مصاحبه با خبرنگار ما به سوالات پاسخ داده است.

این مصاحبه را بخوانید:

*بازی مهمی را بردید و به رتبه سوم نزدیک شدید.

خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و مزد بازی خوبمان را بگیریم. به همه بازیکنان خسته نباشید میگویم و فکر می‌کنم در این بازی شایسته برد بودیم و اگر بدشانس و بی‌دقت نبودیم، می‌توانستیم پرگل‌تر بازی را تمام کنیم. به هر حال خدا را شکر که موفق شدیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

*هواداران هم از راه دور آمدند و تیمتان را تشویق کردند.

بله همان‌طور که گفتم خدا را شکر بردیم و شرمنده هواداران عزیز نشدیم. وقتی آنها را در استادیوم دیدم قوت قلب گرفتم و جا دارد دوباره از حضورشان تشکر کنم و ممنونم که هیچ‌جا ما را تنها نمی‌گذارند.

*فکر می‌کنم یکی از هواداران اصلی تراکتور مالک این باشگاه است که با این برد احتمالا خیلی خوشحال شده.

بله آقای زنوزی که واقعا فارغ از هرچیزی هوادار تراکتور هستند و همیشه پشتیبان ما بودند. از ایشان بابت تمام زحماتشان تشکر میکنم و فقط امیدوارم ما بازیکنان بتوانیم زحمات ایشان را جبران کنیم. آقای زنوزی خیلی به این شهر و مردمش و تیم تراکتور علاقه دارند و این را در عمل نشان دادند.

*برسیم به گل خودت، خیلی شبیه گل ۲۰۱۹ بود که گل سال آسیا شد. فکر می‌کنم این بار هم کاندیدای گل برتر فصل شود.

شما لطف دارید و اگر گلی زده می‌شود حاصل زحمات همه بازیکنان است. خوشحالم که این گل باعث شد تا جلو بیفتیم و بازی ببریم. فقط همین مهم است و اهمیتی ندارد چه کسی گل می‌زند.

*چه شد آن لحظه تصمیم گرفتی قیچی بزنی؟

من دیدم که اگر بزنم احتمالا توپ روی پایم می‌نشیند، به هر حال یک صدم ثانیه فرصت بود و خدا را شکر چیزی که توی فکرم بود، اجرا شد.

*گل ۲۰۱۹ را در سنین نسبتا جوانی زده بودی، ولی الان ثابت کردی همچنان آماده‌ای. راز این آمادگی‌ات چیست؟

من سعی می‌کنم همیشه خوب تمرین کنم و سبک زندگی خوبی داشته باشم، دیگر بقیه‌اش فوتبال است. خدا را شکر که می‌توانم به تیم کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم و به هواداران تیم خوب تراکتور خدمت کنم.

*برای جایزه پوشکاش احتمالا باید با شهاب زاهدی رقابت کنی!

به شهاب زاهدی بابت گلش تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت دارم ولی من اصلا دنبال این چیزها نیستم. برای من اگر تراکتور قهرمان جام حذفی شود، انگار چندتا پوشکاش گرفته‌ام!

*در استادیوم دیدیم که هواداران فولاد هم خبلی از این باخت ناراحت بودند و احتمال دارد تیمشان سقوط کند.

بله من هم واقعا ناراحت می‌شوم وقتی تیم‌های پرهوادار اینطور می‌شوند. حالا چه نساجی باشد و چه فولاد و چه سایر تیم‌ها. تیمهای پرطرفدار سرمایه فوتبال ایران هستند و من واقعا امیدوارم که هر ۱۶ تیم لیگ ایران تیمهای پرهوادار باشند چون در این صورت فوتبال واقعا جذاب‌تر می‌شود. فولاد هم جزء تیم‌های محترم، باشخصیت، باامکانات و بزرگ لیگ ایران است و برای هوادارانش در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

*فکر می‌کنی تیمتان رتبه سوم را بگیرد؟

ما تا هرجا که روی کاغذ شانس داشته باشیم پیش می‌رویم و تا روز آخر تلاش می‌کنیم بهترین رتبه را کسب کنیم. تراکتور لایق بهترین نتایج است و به نظرم شایستگی تیم ما و شخصیت بازیکنان ما بهتر از رتبه‌ای است که شما گفتید.

*اما برای قهرمانی جام حذفی شانس دارید.

بله تمام تلاش ما این است که قهرمان جام حذفی شویم و این جام را به هواداران تیم و آقای زنوزی تقدیم کنیم تا بخشی از حمایت و زحمت آنها را جبران کرده باشیم.

*صحبت پایانی؟

دوست دارم باز هم از هوادارانی که تا خوزستان آمدند و از ما حمایت کردند تشکر کنم. به آنها قول می‌دهم تا آخرین روز لیگ برتر و جام حذفی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خوشحالشان کنیم.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار