| کد مطلب: ۱۱۱۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و نساجی

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در خصوص قضاوت دیدار نساجی و پرسپولیس توضیح داد.

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و نساجی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نوذر رودنیل در گفتگو با برنا، در مورد قضاوت موعود بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس گفت: تیم داوری در نیمه اول این دیدار قضاوت خوبی داشت.

وی با اشاره به این که گل پرسپولیس در شرایط سالم و قانونی به ثمر رسید در خصوص دو اخطار داور در نیمه اول به بازیکنان دو تیم تصریح کرد: کارت داور به سروش رفیعی و سام دلیری درست بود.

این کارشناس داوری در مورد حرکت سروش رفیعی در دقیقه ۴۵ اظهارداشت: سروش رفیعی در این صحنه مرتکب خطا شد و داور به درستی ضربه خطا را سود نساجی اعلام کرد.

رودنیل در مورد اخراج سروش رفیعی با کارت زرد دوم گفت: کارت زرد دوم به سروش رفیعی به دلیل بی پروایی بود که این کارت قانونی بود و بدین ترتیب اخراج بازیکن شماره ۷ پرسپولیس درست بود.  

کارشناس داوری در خصوص گل دوم پرسپولیس خاطرنشان کرد: در صحنه گل برخوردی صورت گرفت که صحنه آهسته آن از تلویزیون پخش نشد و به همین دلیل نمی توان قاطعانه در این مورد نظر داد.

وی در ادامه گفت: در نیمه  نوم داور یکی دو تصمیم اشتباه گرفت. تعلل بیش از حد علیرضا بیرانوند به گونه ای بود که باید با کارت زرد جریمه می شد، این در حالی بود که اخطار به محمدحسین کنعانی زادگان کمی سخت گیرانه بود. همچنین کارت زرد داور به وحید محمدزاده در دقایق پایانی هم سخت گیرانه بود.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار