| کد مطلب: ۱۱۱۴۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد

این بازی حالا ال‌کلاسیکوی اروپا است

زیدان جذاب‌ترین تقابل رئال - بایرن را انتخاب کرد

زین‌الدین زیدان می‌گوید جدال رئال و بایرن به ال‌کلاسیکوی اروپا ‌تبدیل شده است. زیزو می‌گوید یکی از تقابل‌های دو تیم برایش ویژه ‌است.

زیدان جذاب‌ترین تقابل رئال - بایرن را انتخاب کرد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دیدار امشب بایرن مونیخ و رئال مادرید در ‌آلیانز آره‌نا بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال ‌باشگاهی اروپا است. ‌

دو تیم به‌عنوان دو تیم تاریخی و پرافتخار فوتبال اروپا سال‌ها است که ‌در تورنمنت‌های بزرگ به‌خصوص لیگ قهرمانان با هم روبه‌رو می‌شوند. ‌زین‌الدین زیدان، ستاره و سرمربی سابق رئال، در یک مصاحبه از ‌تقابل‌های بایرن و رئال به‌عنوان ال‌کلاسیکوی اروپا یاد کرده و می‌گوید ‌جذاب‌ترین دیدار رئال و بایرن برایش بازی‌ای در سال 2000 بوده است.

زیدان درباره جدال‌های رئال و بایرن گفت: "همه بازی‌های ما با بایرن ‌قشنگ از آب درآمده. ما همیشه دوست داریم با آنها بازی کنیم چون ‌بایرن هم تیم قابلی است و خیلی خیلی قوی."

 زیزو در پاسخ به این سوال که بازی امشب را چطور می‌بیند گفت: "‌بازی امشب هم مثل همیشه ساده نخواهد بود. رئال-بایرن حالا ‌ال‌کلاسیکوی اروپا است ولی رئال مادرید هم همیشه رئال مادرید ‌است."

جالب‌ترین بخش مصاحبه زیدان پاسخ او به این پرسش بود که ‌جذاب‌ترین تقابل رئال و بایرن به نظر او کدام بوده است. زیزو گفت: "‌از بین همه بازی‌ها، یک دیدار رئال-بایرن هست که من به شکل ‌خاصی به‌خاطر دارم و هرگز فراموشش نخواهم کرد. نیمه‌نهایی ‌‌2000. رئال در لیگ وضع خوبی نداشت، آنلکا هم همینطور. او از تیم ‌کنار گذاشته شده بود ولی توانست در نیمه‌نهایی حضور داشته باشد ‌و در رفت و برگشت گل‌های کلیدی‌ای زد که باعث صعود رئال شد."

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار