| کد مطلب: ۱۱۱۲۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

قهرمان لیگ ثانیه آخر مشخص می‌شود

پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت‌تر!

استقلال و پرسپولیس در یک رقابت به شدت نزدیک در پی عنوان قهرمانی هستند. کدام تیم به جام نزدیکتر است؟

پیچ استقلال تندتر است، حریفان پرسپولیس سخت‌تر!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، هفته بیست ‌و چهارم لیگ برتر ایران در حالی به پایان رسید که با پیروزی پرسپولیس و استقلال در مقابل حریفان خود، فاصله یک امتیازی آبی‌ها نیز حفظ شده و حالا آنها موقعیت مناسبی برای قهرمانی دارند.

با این حال نکته مهم این است که حالا هر دو تیم به هفته سرنوشت‌ساز لیگ برتر رسیدند؛ جایی که آنها باید در مقابل سپاهان و تراکتور وارد زمین شوند که بعد از این هفته حساس، تیم صدرنشین دست بالاتر را برای قهرمانی خواهد داشت.

نکته مهم اینکه بعد از این هفته استقلال با تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار خواهد گرفت که در این بین هیچ تیم بالای جدولی وجود نخواهد داشت.

این در حالی است که پرسپولیس نیز با نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان بازی خواهد داشت که در بین حریفان این تیم نیز هیچ مدعی دیده نمی‌شود.

با این حال شاید نکته جالب، تقابل سرخابی‌ها با نساجی به عنوان حریف مشترک خواهد بود، جایی که آنها مقابل یک تیم پایین جدولی که شاید چیزی برای از دست دادن نداشته باشد، بازی خواهند کرد.

تا پایان فصل استقلال سه بازی خانگی خواهد داشت و پرسپولیس نیز همین تعداد بازی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت اما نکته مهم این است که هر دو تیم یک بازی هم در تهران برگزار خواهند کرد؛ پرسپولیس مقابل هوادار، استقلال برابر پیکان. همچنین هفته پایانی پرسپولیس در ورزشگاه خانگی، فرصت همراهی هواداران بیشتری را در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.

نکته مهم این است که پرسپولیس با پیکان، استقلال خوزستان و نساجی به عنوان تیم‌های پایین جدول بازی خواهد کرد که شاید این بازی‌ها دشواری بیشتری داشته باشد

برنامه بازی‌های استقلال: 

✈️ تراکتور - استقلال  

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار