| کد مطلب: ۱۱۱۲۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

نگاهی به قسمت هفتم سریال «افعی تهران»

وقتی پیمان معادی و سحر دولتشاهی آشتی می کنند

تا قسمت چهارم سریال افعی تهران بخش مهمی از ماجراها در ارتباط با صحبت‌های آرمان و تراپیستش روایت می‌شد و این گفت‌وگوها رفته‌رفته اطلاعات خوبی را درباره گذشته شخصیت اصلی در اختیارمان می‌گذاشت. بعد از اینکه در انتهای قسمت چهارم، آرمان با پرخاشگری از دفتر تراپیست خارج شد، در دو قسمت بعدی عملا خبری از سحر دولتشاهی نبود و حالا در قسمت هفتم، با رویارویی مجدد آرمان و خانم تراپیست در خیابان، رابطه آنها وارد مرحله جدیدی شده است.

وقتی پیمان معادی و سحر دولتشاهی آشتی می کنند

در سریال «افعی تهران»، این رابطه جدید که با حال‌وهوایی احساسی همراه است، با بازی درخشان پیمان معادی و سحر دولتشاهی، اتفاق بامزه‌ای را در قسمت هفتم سریال «افعی تهران» رقم زده است. انتشار ویدئوهای کوتاه از سکانس آشتی و آغاز رابطه آنها در فضای مجازی با استقبال زیادی روبه‌رو شده.

به گزارش فیلم‌نیوز، آرمان بیانی به عنوان محور اصلی سریال «افعی تهران»، به عنوان مردی کم‌حوصله، رُک و کمال‌گرا معرفی می‌شود که به فیلم‌های مختلف نقدهایی جدی وارد می‌کند و خودش تا پنجاه سالگی نتوانسته است اولین فیلمش را بسازد. او بار گذشته تلخی که در کودکی داشته را مدام به دوش می‌کشد و به همین دلیل هم به تراپیست مراجعه کرده. در پایان قسمت چهارم، زمانی که تراپیست از او می‌خواست درباره مادرش حرف بزند آرمان یک مرتبه عصبی می‌شد و از کوره در می‌رفت. از جا بلند می‌شد و به تراپیست می‌گفت از وقتی آمده آنجا حالش بدتر شده و او اصلا قرار نیست حالش را خوب کند و با خشم از دفتر بیرون می‌رفت. بعد از آن هم دیگر خبری از جلسات تراپی نبود.

در قسمت هفتم اما رابطه آنها وارد مرحله جدی‌تری می‌شود. آرمان پیش‌تر تلاش کرده بود با فرستادن موسیقی برای خانم تراپیست رابطه‌ای خارج از حیطه تراپی با او برقرار کند اما هربار با مخالفت او روبه‌رو شده بود. تراپیست همیشه در دفتر بسیار جدی رفتار می‌کرد و اجازه نمی‌داد آرمان قدمی بیشتر از یک رابطه درمانی با او برقرار کند. در قسمت هفتم اما مواجهه آنها در خیابان به شیوه دیگری پیش می‌رود.

ماشین خانم تراپیست خراب شده و آرمان به بهانه کمک به او سر حرف را باز می‌کند و به او می‌گوید دلش می‌خواهد او را هم در اتاق مشاوره ببیند و هم در جاهای دیگر. اما او مخالفت می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند خارج از چارچوب حرفه‌ای‌اش رفتار کند. آرمان انتخابش این است که بی‌خیال تراپی شوند اما خانم تراپیست ترجیح می‌دهد به وظیفه حرفه‌ای‌اش عمل کند چون به نظرش پروسه درمان آرمان از همه‌چیز مهمتر است.

وقتی آن‌ها مجددا در مطب هم را می‌بینند رفتارشان تغییر می‌کند و خانم تراپیست هم اجازه می‌دهد خط قرمزها را تا حدی رد کنند و برای هم کتاب و موسیقی بفرستند. این شرایط باعث می‌شود که حال‌وهوای آرمان هم تغییر کند. شخصیتی که از قسمت اول مدام درحال پرخاش است و حوصله بچه‌اش را هم ندارد حالا در این قسمت با همراهی تراپیست یکی از بحران‌های زندگی‌اش را در آرامش پشت‌سر می‌گذارد و رفتار متعادل‌تری با فرزندش برقرار می‌کند. اینبار وقتی تراپیست از او می‌خواهد درباره مادرش حرف بزند، همه‌چیز را به شوخی برگزار می‌کند و همراه او می‌خندد.

بازی پیمان معادی و سحر دولتشاهی در سکانس‌های مشترکی که در قسمت هفتم دارند به قدری ملموس از آب درآمده که انتشار ویدئوهایی از سکانس‌های مشترکشان در شبکه‌های اجتماعی با استقبال زیادی روبه‌رو شده است. حالا باید دید این شکل از رابطه در قسمت‌های بعدی چقدر روی زندگی آرمان و البته روند سریال اثرگذار است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار