| کد مطلب: ۱۱۱۱۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد

جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است

جبهه مردمی فلسطین تأکید کرد حملات بی‌سابقه ایران به اراضی اشغالی نقطه تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است.

جبهه مردمی فلسطین: حملات ایران تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات بی‌سابقه ایران به اراضی اشغالی نقطه تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی و به نفع گروه‌های مقاومت است. پیامدهای این حمله فشاری بر رژیم صهیونیستی برای توقف نسل‌کشی در غزه خواهد بود، به‌ویژه اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش فهمیده‌اند هرگونه تنش در منطقه، جنگی منطقه‌ای را به وجود خواهد آورد که پایگاه‌ها و منافع آن‌ها طی این جنگ امن نخواهند بود.

طبق گزارش خبرگزاری سما، در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر بعد از اینکه قدرت بازدارندگی خود را تا ابد از دست داد و در مقابل مقاومت در غزه و جبهه‌های دیگر سقوط کرد، هرگز نمی‌تواند از خودش دفاع کند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است. «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا و هم‌پیمان این رژیم که از زمان جنگ غزه از آن حمایت بیشتری به عمل آورده است، امروز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای گفت «حملات بی‌سابقه ایران و نایبان آن در یمن، سوریه و عراق علیه تاسیسات نظامی اسرائیل را به‌شدت محکوم می‌کنم.»

این تحولات در حالی صورت می‌گیرد که غزه همچنان شاهد جنایات شنیع ارتش رژیم صهیونیستی است که تاکنون به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار فلسطینی و نابودی زیرساخت غزه و فاجعه انسانی بی‌سابقه در این منطقه منجر شده است.

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار