| کد مطلب: ۱۱۱۱۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد

دستورالعمل‌های جدید ارتش اسرائیل به دنبال حمله قریب‌الوقوع ایران

خبرنگار شبکه 14 تلویزیون اسرائیل فاش کرد، محافل امنیتی اسرائیلی بر این باورند که حمله ایران امشب انجام خواهد شد.

دستورالعمل‌های جدید ارتش اسرائیل به دنبال حمله قریب‌الوقوع ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از تسنیم، ارتش اسرائیل اعلام کرد که تمام نیروهای آن در آماده‌باش کامل باشند‌ ارتش اسرائیل اعلام کرد که تمام نیروهای آن در آماده‌باش کامل قرار دارند و مدعی شد ده‌ها هواپیما، به عنوان بخشی از آمادگی برای حمله ایران، در پرواز هستند.

خبرنگار شبکه 14 تلویزیون اسرائیل  فاش کرد، محافل امنیتی اسرائیلی بر این باورند که حمله ایران امشب «شنبه، ۲۵ فروردین ۱۴۰۳»، انجام خواهد شد.

شبکه «المیادین» از برگزاری قریب‌الوقوع جلسه اضطراری «کابینه جنگ» اسرائیل خبر داد.

همچنین سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که از صبح فردا و در روزهای آینده، فعالیت مدارس و مراکز آموزشی در اسرائیل تعطیل می‌شود.»

ارتش اسرائیل دستورالعمل‌های جدیدی به دنبال حمله قریب‌الوقوع ایران صادر کرد.

شبکه رادیو و تلویزیون اسرائیل «کان»، در گزارشی اعلام کرد، فرماندهی جبهه داخلی دستور‌العمل جدیدی را در سایه احتمال واکنش ایران صادر کرد.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش اسرائیل شامگاه شنبه «۲۵ فروردین ۱۴۰۳»، اعلام کرد، از فردا صبح، تمامی فعالیت‌های آموزشی تعطیل شده و تجمع‌های بالای یک هزار نفر نیز ممنوع خواهد بود.

او علت این اقدام را آماده‌سازی برای حمله ایران اعلام کرد و افزود، هیچ امتحانی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سرتاسر اسرائیل برگزار نخواهد شد؛ در عین حال، مسافران نیز توجه داشته باشند که زمان فرود و برخواست هواپیماهای مسافربری نیز بنا بر شرایط تغییر پیدا می‌کند.

این خبر در حالی اعلام شد که «هلیل پیتون» خبرنگار شبکه 14 تلویزیون اسرائیل  فاش کرد، محافل امنیتی اسرائیلی بر این باورند که حمله ایران امشب انجام خواهد شد.

براساس دستور العمل جبهه داخلی، این محدودیت‌ها تا روز دوشنبه، ادامه پیدا خواهد کرد.

در کنار مراکز آموزشی، فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های کمپینگ و نیز برگزاری کنسرت نیز به دستور فرماندهی جبهه داخلی لغو شده‌اند.

همچنین بنابر دستور جبهه داخلی، تظاهرات اعتراض‌آمیز گسترده‌ای که در سرتاسر اسرائیل در حال برگزاری بود نیز نیمه تمام به پایان رسید.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار