| کد مطلب: ۱۱۱۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

ناراحتی ستاره رئال: اینقدر گل نزدیم که خوردیم!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید تیمش فرصت‌های گلزنی بسیاری را هدر داده و گل‌های بدی هم دریافت کرده است.

 ناراحتی ستاره رئال: اینقدر گل نزدیم که خوردیم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و این بازی حساس و تماشایی با تساوی 3-3 به پایان رسید. 

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی به گل رسیدند که تنها دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود و این کار را برای رئال سخت کرد اما آنها ناامید نشدند و رودریگو یکی از بازیکنانی بود که در این بازی موفق به باز کردن دروازه حریف و کمک به تیمش شد، هرچند در نهایت نتوانست پیروزی را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

 این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این که اینقدر زود گل بخورید همیشه و در هر دیداری بسیار دشوار است. ما چندین فرصت را هدر دادیم و پس از آن گل‌هایی خوردیم که هرگز نباید به این شکل اجازه باز شدن دروازه را بدهیم. 

ما می‌خواستیم برنده شویم و نتیجه خوبی بگیریم اما مساوی کردیم. کمی در حمله ناموفق بودیم و گل‌های بدی هم دریافت کردیم. یک هفته فرصت داریم تا تلاش کنیم و یک بازی در لیگ هم باید برگزار کنیم. بازی خوب پیش رفت، هرچند نتیجه چیزی که ما می‌خواستیم نبود.»

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار