| کد مطلب: ۱۱۱۰۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه آنها وقاحت و دروغگویی بود؛

حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به پزشک تیم ملی!

رضا درویش با ادبیاتی تند به بیانیه تیم ملی در مورد علیرضا بیرانوند پاسخ داد.

حمله تند مدیرعامل پرسپولیس به پزشک تیم ملی!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یک هفته بعد از جنجال‌های پیش آمده با مصدومیت علیرضا بیرانوند، حالا رضا درویش صراحتا در این باره صحبت کرده و کادر پزشکی تیم ملی را مورد خطاب قرار داده است.

درویش در این خصوص گفت: اول اینکه هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از بازیکن دادن به تیم ملی خسارت نداده است. کما اینکه مرتضی پورعلی‌گنجی در تیم ملی مصدوم شد و تیم ملی هم غیبت او را احساس کرد؛ این برای باشگاه هم شدیدتر است. ما یاسین [سلمانی] را هم در بازیهای تیم ملی از دست دادیم.

او ادامه داد: هیچ باشگاهی اندازه ما با تیم ملی همکاری نکرده و منتی هم نیست و وظیفه باشگاه است. علیرضا بیرانوند دوم فروردین با ترکمنستان بازی کرد و مصدوم شد. سوم فروردین ام ار ای گرفت و توضیح داد اما کادر پزشکی هیچ توجهی به این آسیب‌دیدگی نکرد. ما نتایج ام آر آی را در باشگاه داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد سفر به عشق آباد اظهار داشت: او را با تیم ملی بردند و خدا پدر آقای قلعه‌نویی را بیامرزد. ششم فروردین جلسه پزشکی در ترکمنستان برگزار شد و ایشان گفتند وقتی بیرانوند مصدوم است امکان استفاده از او وجود ندارد.

درویش افزود: جالب این است اطلاعیه‌ای با وقاحت هرچه تمام برای اینکه خودشان را منزه کنند، منتشر کردند و نوشتند که بازیکن در باشگاه آسیب دیده است. بیرانوند زمانی که به تیم باشگاهی برگشت، باتوجه به اینکه در خدمت تیم ملی بود، چهار روز مرخصی گرفت و بعد که به باشگاه آمد، دید دستش درد می‌کند و ام آر آی گرفت و دیدیم تاندون دستش پاره شده است.

او که به شدت خشمگین بود، ادامه داد: شما بیرانوند را بردید و به تیم ما لطمه زدید. حالا ما جوان برومندی مثل امیررضا رفیعی داریم که باعث شده دغدغه نداشته باشیم اما اگر تیمی دروازه‌بان ذخیره نداشته باشد چطور؟ مگر ما از شما ضرر و زیان خواستیم که با وقاحت گفتید در باشگاه آسیب دیده است؟ مگر آن یکی ها را آسیب زدید کسی اعتراضی کرد؟ این حرفها باعث دوگانگی می‌شود و مشخص است که افکار همه طور دیگری است و می‌خواهند گلیم خودشان را از آب بیرون بکشند.

رضا درویش در پاسخ به این سوال که اگر مصدوم بود چرا رفت ترکمنستان؟ گفت: این را باید از تیم ملی بپرسید، نمی‌دانم اصلا دکتر دارند یا خیر؟ دکتر اگر ام آر آی را دیده باید به باشگاه اعلام می‌کرد و میگفت که بازیکن شما همچین مشکلی دارد. سرمربی ما بر اساس نظر پزشک تیم وضعیت بازیکن را زیر نظر دارد اما وقتی حتی به ما نگفتند بازیکن چه مصدومیتی دارد، باید چه کنیم؟ اگر بیرانوند سوم دستش را گچ می‌گرفت، حتما می‌رسید.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار