| کد مطلب: ۱۱۱۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد

آیا سریال هفت سر اژدها مورد تائید پلیس است؟!

سردار سعید منتظرالمهدی، معاون فرهنگی اجتماعی پلیس در خصوص سریال هفت سر اژدها و این که مورد تایید پلیس هست یا خیر، توضیحاتی را ارائه داد.

 آیا سریال هفت سر اژدها مورد تائید پلیس است؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به سوال ایسنا که آیا سریال هفت سر اژدها مورد تایید پلیس است، گفت:

 اساسا در تولید آثار هنری و نمایشی بخشی از داستان، واقعیت است و بخش قابل توجه دیگر تخیل و قصه پردازی و درام است. این سریال در سالیان گذشته تولید گردیده و طبیعتا اگر در حال حاضر بود اجازه نمی دادیم حتی یک فریم پلیسی بدون نظارت و تایید کارشناسان انتظامی، تصویر برداری شود چه برسد که پخش شود.

 متاسفانه  کارشناسان انتظامی نظارت کافی بر تولید سریال را نداشتند و تهیه کننده و نویسنده اثر بر اساس تخیلات و ذهنیات خود در حوزه ماموریتی پلیس و برخی سکانسها را بدون هماهنگی با کارشناس انتظامی  تولید نموده است.

طبیعتا برخی از سکانس های پلیسی این سریال با بدیهی ترین اصولِ ساخت سریال‌های پلیسی و امنیتی فاصله‌یِ معناداری دارد و با اشکالاتی در فُرم و محتوا روبرو و انتقاداتِ فراوانی را به دنبال داشته است.

علی ایحال باتوجه با اینکه سریال فوق در زمان خودش مجوز لازم برای تولید را از موسسه ناجی هنر گرفته است به کارگردان اثر یادآوری گردید که سکانس های پیش روی پلیسی می بایست مجددا مورد بازبینی قرار گیرد که وی اعلام کرد در ادامه داستان شاهد اتفاقات جدید پلیسی خواهیم بود که نگرانی های پلیس مرتفع خواهد شد.

از دغدغه و نگرانی بینندگان عزیز نسبت به برخی تصاویر ارائه شده از پلیس در این سریال بی نهایت سپاسگزارم.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار