| کد مطلب: ۱۱۰۸۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد

بهترین و بدترین اتفاقات سال ۱۴۰۲ برای جواد نکونام

جواد نکونام، سرمربی استقلالی ها، به عنوان بهترین مربی سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

بهترین و بدترین اتفاقات سال ۱۴۰۲ برای جواد نکونام

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جواد نکونام، سرمربی استقلالی ها، از نگاه کارشناسان برنامه نوروز فوتبالی به عنوان بهترین مربی سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

خبرآنلاین نوشت: نکونام در ادامه گفتگویی انجام داده است که بدین شرح است:

نکونام در جواب به این سوال که یک سرمربی علاوه بر هدایت تیم باید موارد دیگر را هم مدیریت کند گفت: این موضوع برای یک مربی بسیار سخت است اما چون من این کار را دوست دارم ممکن است، آن را انجام بدهم و شاید در خیلی از نکات ریز دخالت کنم. اگر قرار باشد شما مربی بزرگی باشید باید منیجر باشید. اتفاقی که در فوتبال انگلیس رخ می دهد. نگاه من هم به فوتبال به همین صورت است. البته که این کار در فوتبال ایران بسیار سخت است چون افراد حرفه ای در فوتبال ایران کم حضور دارند. این کار خیلی سخت است ولی شیرینی دارد. وقتی بتوانید کار بزرگی انجام دهید و چارچوبی برای باشگاه مشخص کنید و این پازل را خوب کنار هم قرار دهید، در آخر شیرین است.

وی در ادامه گفت: این جایزه فقط مربوط به من نمی‌شود، برای کادر فنی و بازیکنان تیم است که خیلی زحمت می‌کشند و من در کارم سخت‌گیری هم دارم. چون ما در کنار هم به این موفقیت رسیدیم و من به نمایندگی از کادر و بازیکنان تیم این جایزه را به هواداران تیم تقدیم می کنم. چون امسال تا اینجا سال خوبی رقم خورده و امیدوارم در ادامه هم موفق باشیم.

نکونام درباره بهترین و بدترین اتفاق سال ۱۴۰۲ گفت: آمدن به استقلال بهترین اتفاق بود و اینکه هواداران خیلی حمایت کردند و کنار ما بودند. با توجه به سختی‌ها و شرایط عجیبی که داشتیم، این حضور بهترین اتفاق بود. دلگرمی این‌هاست که ما را نگه می‌دارد. ناراحتی ما اتفاق بدی است که یامگا را از دست دادیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار