| کد مطلب: ۱۱۰۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

جشن شصت و چهارمین هت‌تریک رونالدو در اول پارک

کریستیانو رونالدو در بازی مقابل الطائی برای چهارمین بار با پیراهن النصر موفق به ثبت هت‌تریک شد.

جشن شصت و چهارمین هت‌تریک رونالدو در اول پارک

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریستیانو رونالدو پرتغالی، کاپیتان النصر، پس از به ثمر رساندن 3 گل مقابل الطائی، شصت و چهارمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند. تیم او در هفته بیست و پنجم لیگ حرفه‌ای عربستان به میزبانی ورزشگاه اول پارک با نتیجه 5-1 از سود الطائی گذشت.

رونالدو بار دیگر قدرت گلزنی خود را نشان داد و اولین هت‌تریک خود پس از بازی النصر و الفتح در هفته سوم رقابت‌های لیگ این فصل را به ثمر رساند.

ستاره پرتغالی در طول دوران حضورش در النصر، در 4 مرتبه موفق به هت‌تریک شد که همگی در مسابقات قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان بوده است. اولین هت‌تریک او مقابل الوحده در رقابت‌های فصل گذشته شروع کرد.

کریستیانو در ادامه درخشش عالی خود با زدن 3 گل مقابل تیم داماک در فصل گذشته، در این فصل نیز دو بار مقابل الفتح و سپس الطائی هت‌تریک کرده است.

رونالدو در طول دوران حرفه‌ای خود در مسابقات مختلف چه با باشگاه‌هایی مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس و یا کشورش پرتغال، موفق شده 64 بار هت‌تریک کند.

تیم النصر پس از پیروزی 5-1 مقابل الطائی، جمع امتیازات خود را به عدد 59 رساند و در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از الهلال 71 امتیازی قرار گرفت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار