| کد مطلب: ۱۱۰۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

کاهش ۳۰ درصدی سفر به مشهد به دلیل خبر پیدا شدن گوشت الاغ!

انتشار خبر پیدا شدن گوشت الاغ در یک هتل باعث کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی جمعیت زائر در نوروز شد.

کاهش ۳۰ درصدی سفر به مشهد به دلیل خبر پیدا شدن گوشت الاغ!

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اطلاعات آنلاین: انتشار خبر پیدا شدن گوشت الاغ در یک هتل باعث کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی جمعیت زائر در نوروز شد، چون مردم در بقیه نقاط کشور فکر کردند استفاده از گوشت الاغ در هتل‌ها و رستوران‌های مشهد صورت می‌گیرد.

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: یک مورد گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

محمود مادرشاهیان اظهار کرد: یک مورد گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.

وی ادامه داد: در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی مستقر است نظارت را کامل انجام می دهد.

رییس جامعه هتلداران خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید.

مادرشاهیان بیان کرد: انتشار این خبر، باعث کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی جمعیت زائر در این مدت شد، چون مردم در بقیه نقاط کشور فکر کردند استفاده از گوشت الاغ در هتل‌ها و رستوران‌های مشهد صورت می‌گیرد. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار