| کد مطلب: ۱۱۰۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد

تهیه اینترنتی بلیط جاذبه های گردشگری کشور در نوروز 1403

با توجه به گستردگی و پهناور بودن ایران و جاذبه‌های فراوانی که کشور ما دارد، همواره و در طی تمام فصول گردشگر فعال در سراسر آن به فعالیت می‌پردازند. بازدید از مکان‌های تاریخی و فرهنگی کشور یکی از مهمترین عوامل رشد صنعت توریسم و گردشگری در کشور است که خوشبختانه با توجه به تعداد بسیار بالای این مراکز همواره در صدر بازدید‌ها بوده است.

تهیه اینترنتی بلیط جاذبه های گردشگری کشور در نوروز 1403

با آغاز فصل بهار و تعطیلات نوروزی بازید از گوشه گوشه نقاط مختلف نقشه ایران در میان مردم کشور رونق می‌گیرد و تقریبا شاهد آمار بسیار بالای سفر در این ایام هستیم. سفرهایی به شهرهای مختلف که علاوه بر رزرو هتل، خرید و تهیه سوغاتی از بازدید بسیار بالای مراکز تاریخی و فرهنگی کشور برخوردار است. مکان‌هایی مانند: تخت جمشید، کاخ سعدآباد، چهلستون، عالی قاپو، آتشکده زرتشتیان و بسیاری دیگر در طی این روزها مملو از جمعیت و بازدید کننده می‌شود.

در طی یک اقدام نوآورانه و براساس اعلام سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسافرانی که قصد بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور در ایام نوروز 1403 را دارند، نیازی به تهیه بلیط حضوری جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف ایران را ندارند. بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت اینترنتی و قبل از سفر اقدام به خرید بلیط جاذبه‌های مورد نظر خود کنند.

با توجه به حضور پرشمار و استقبال بینظیر گردشگران از اکثر جاذبه‌های گردشگری، در تعطیلات نوروزی 1403 شاهد تسهیل روند بازدید‌ها و خرید بلیط خواهیم بود. این راهکار همچنین گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که نیاز به برنامه‌ریزی پیش از سفر دارند. برای خرید آنلاین بلیط جاذبه‌های گردشگری، با مراجعه به وب سایت تفریحاتی وارد بخش اماکن گردشگری شوید و سپس با وارد کردن نام استان مقصد، به طور مثال برای خرید بلیط جاهای دیدنی تبریز باید نام استان آذربایجان شرقی را وارد نمایید، به بخش خرید بلیط منتقل می‌شوید.

پس از قرارگیری در صفحه مورد نظر به راحتی می‌توانید اقدام به خرید بلیط جاذبه‌های مختلف گردشگری آن استان کنید. براساس این اقدام و قوانین ذکر شده در سایت تفریحاتی بلیط اماکن دارای سانس، فقط در بازه سانس معتبر خواهد بود و بلیت سایر اماکن نیز تاریخ انقضا نخواهد داشت.

این امکان، ایستادن در صف‌های طولانی خرید بلیت موزه‌ها و اماکن تاریخی در ایام نوروز و محدودیت زمانی برای بازدید همه جاذبه‌ها را ندارد و قابلیت برنامه ریزی را به مسافران نوروزی می‌دهد. برای بسیاری از مسافرانی که مسافت طولانی و زیادی را تا مقصد مورد نظر خود سفر می‌کنند، بسیار مهم است که حتما از جاذبه گردشگری مورد نظر خود بازدید داشته باشند. از اینرو با استفاده از خدمات این وب سایت به راحتی می‌توانند در روز و ساعت مشخص از محل مورد نظر با برنامه قبلی بازدید کنند.

لازم به ذکر است افرادی که به دنبال بازدید رایگان و یا تهیه بلیط نیم بها هستند تنها در صورت مراجعه حضوری به اماکن تاریخی و فرهنگی می‌توانند این امکان را داشته باشند. جالب است بدانید که قرار بر این بود تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری علاوه بر سایت تفریحاتی در دو اپلیکیشن «آپ» و «تاپ» نیز امکانپذیر باشد که متاسفانه فعال نشده و تنها مسیر دسترسی تا کنون تنها از طریق bilit.tafrihati.com است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار