| کد مطلب: ۱۱۰۷۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

سوفیا پیش مادرش بازگشت/ پیام منوچهر هادی و خواهر یکتا ناصر

منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر داد که دخترش سوفیا را به مادرش یکتا ناصر تحویل داده است.

سوفیا پیش مادرش بازگشت/ پیام منوچهر هادی و خواهر یکتا ناصر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یکتا ناصر از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون ایران است که در دهه 80 به شهرت رسید. سریال با من بمان اولین سریالی بود که یکتا ناصر در آن به خوبی دیده شد و باعث شهرت برخی دیگر از بازیگران از جمله سام درخشانی شد. یکتا ناصر سال گذشته پس از چند سال زندگی مشترک با منوچهر هادی از او جدا شد و این خبر را به صورت رسمی در مصاحبه ای اعلام کرد. در روزهای گذشته اختلافاتی میان یکتا ناصر و همسر سابقش در خصوص حضانت دخترشان به وجود آمده و این دو حملات تندی در فضای مجازی علیه یکدیگر انجام داده اند.

منوچهر هادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر داد که دخترش سوفیا را به مادرش یکتا ناصر تحویل داده است.

در روزهای اخیر یکتا ناصر با انتشار پست هایی در اینستاگرام به اینکه منوچهر هادی دخترش را در شب تحویل سال به او تحویل نداده اعتراض کرده و گفته بود منوچهر هادی دخترش را دزدیده است!

حالا به نظر می رسد پس از چند روز جدال مجازی، اوضاع کمی آرام شده و منوچهر هادی دخترش را به مادرش تحویل داده است. منوچهر هادی همراه با انتشار تصاویر زیر نوشت: دختر قشنگم، گوشگله پیدر، امیدوارم در کنار مادرت خوش باشی و صحیح و سلامت. سال نوی شما عزیزان مبارک.

776c55c9

خواهر یکتا ناصر با انتشار متنی در فضای مجازی از بازگشت سوفیا به مادرش خبر داد:

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت. سپاس از تمامی عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند. سپاس از حمایت مردمی که باعث شدند فریاد یک زن به گوش برسد. یکتا بر خود موظف می‌داند در اسرع وقت برای کسانیکه حمایتش کردند، قضاوتش کردند، شرایط مشابهی دارند و هر لحظه پیگیر رسیدن سوفیا به آغوش مادر بودند توضیحات کاملی ارائه داده و شفاف سازی نماید. آرزو داریم با اصلاح قانون هیچ مادری از طریق فرزندش تحت فشار قرار نگیرد که مجبور به حذف کردن پست اینستاگرامش نباشد. اطمینان داشته باشید یکتا از دل این اتفاق تلخ شکوفا می‌شود و با قدرت صدای زنان و مادرانی خواهد شد که پشتوانه ای ندارند. یکتا ناصر دخترش را بعد از گذراندن مراحل پیچیده ای پس گرفت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار