| کد مطلب: ۱۱۰۷۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

شیوه های فروش خودرو + فروش خودرو فوری

یکی از دغدغه های دوستانی که قصد فروش خودروی خود را دارند قطعا فروش فوری خودرو یا همون نقد کردن سریع و بی دردسر خودرو است این مورد در گذشته خیلی ملاک نبود چون جامعه، به خودرو به دید سرمایه گذاری نگاه نمیکرد اما در سال های اخیر با توجه به دید سرمایه گذاری در بازار خودرو، همیهنان زیادی خودرو را به دید مصرفی تهیه نمی کنند و از اون به دید سرمایه گذاری یاد می کنند. در این زمان نقد کردن خودرو در مواقع لازم چه در ترند های صعودی خودرو و چه در زمان نیاز به نقدینگی یک امر اساسی است و نیاز به آموزش دارد، پس اگر قصد دارید شیوه های فروش خودرو را یاد بگیرید با ما همراه باشید.

شیوه های فروش خودرو + فروش خودرو فوری

انواع روش های فروش خودرو

در دسته کلی به دو صورت می توان خودرو خود را به فروش رساند در بازاری که خودروهای زیادی وجود دارند شما باید به تکنیک فروش خودرو و همچنین استفاده از ابزارهای دنیای مدرن تسلط داشته باشید. دو صورتی که به شما برای دسته بندی روش های فروش خودرو اعلام کردیم عبارتند از فروش خودرو به صورت سنتی و یا مدرن که هر کدام رو توضیح خواهیم داد و مزایا و معایب شون رو برای شما بازگو خواهیم کرد.

فروش خودرو به صورت سنتی

در این شیوه مثل قدیم به بازارهای خرید و فروش خودرو و نمایشگاه دارهای سطح شهر مراجعه می کنیم و سعی میکنیم ماشین رو به نمایشگاه دارها بفروشیم خب در این شیوه مزایا و معایب زیادی وجود دارند. یکی از بهترین مزیت ها در فروش خودرو به نمایشگاه دارها می تواند نقد کردن سریع وسیله باشه اما بزرگترین عیب هم می تواند قیمت کمتر باشد برای مثال با مراجعه به نمایشگاه ماشین تهران متوجه شدیم که همیشه دست به نقد هستند و همه نوع طرح فروشی از جمله خرید اقساطی خودرو را هم دارند. و یا حتی می توانند ماشین شما رو بصورت اقساطی هم بفروشند اما قدرت چانه زنی کمتری دارید.

مزایا و معایب فروش خودرو به نمایشگاه

مزایا

معایب

فرایند فروش سریع: نمایشگاه ها معمولاً فرآیند فروش را سریع تر از فروش خصوصی تکمیل می کنند.

قیمت پایین تر: نمایشگاه ها معمولاً پیشنهاد پایین تری نسبت به فروش خصوصی می دهند.

کمتر بودن کاغذبازی: نمایشگاه ها اغلب اکثر کاغذبازی ها را انجام می دهند.

فضای مذاکره کمتر: نمایشگاه ها حاشیه سود ثابتی دارند و ممکن است کمتر در قیمت انعطاف پذیر باشند.

پرداخت فوری: نمایشگاه ها معمولاً بلافاصله پس از توافق پرداخت می کنند.

فشار برای خرید: نمایشگاه ها ممکن است شما را به خرید یک خودروی جدید تحت فشار قرار دهند.

ایمنی: فروش به نمایشگاه نسبت به معامله با غریبه ها ایمن تر است.

فرایند بی شخصیت: فرایند ممکن است کمتر شخصی از فروش به فرد باشد.

گزینه های معاوضه: نمایشگاه ها ممکن است اجازه دهند خودروی خود را با یکی دیگر معاوضه کنید.

بازار محدود: شما با یک خریدار سروکار دارید، که قدرت چانه زنی شما را کاهش می دهد.

فروش خودرو به صورت مدرن در سایت های فروش خودرو

امروزه برای فروش خودرو فوری علاوه به روش های سنتی روش های مدرن تری هم اومده که میشه با استفاده از ان ها ماشین خودتون رو سریع تر نقد کنید که شاید افراد زیادی فقط با دیوار، شیپور، خودروشاپ و همراه مکانیک آشنا باشن اما در واقعیت خیلی از همین دسته دوستان فقط دیوار رو می شناسند و با توجه به حجم اگهی های دیوار و حتی تخصصی نبودن دیوار خیلی سریع اگهی پایین رفته و بازدید زیادی نمی گیرد، اگر نیاز مالی دارید و قصد دارید خودروی شخصی خودتون رو سریعا نقد کنید به شما توصیه می کنیم که از روش های دیگری هم استفاده کنید و قبل از هرچیز با مراجعه به نمایشگاه های تهران یا شهر خود قیمت کف خودرو را در بیاورید و سپس با مبالغ بیشتری ماشین را در دیگر سایت ها بفروش برسانید.

سایت های خرید و فروش خودرو

  1. شیپور
  2. باما
  3. دیوار
  4. خودرو شاپ
  5. کارنامه
  6. مبین خودرو
  7. همراه مکانیک
  8. بانی خودرو
  9. ماشین بانک
  10. خودرو 45

فروش خودرو ورای سایت و بازار سنتی

امروزه با استفاده از شبکه های اجتماعی هم میتوانید ماشین خود را به فروش برسانید پس حتما این گزینه را هم مد نظر قرار بدید با توجه به پیشرفت و محبوبیت روز افزون شبکه های اجتماعی و استفاده کسب و کارها از این اپلیکیشن ها صفحات زیادی هم هستند که خودروی شما را آگهی می کنند با استفاده از این شبکه ها شانس فروش خودرو فوری را بیشتر کنید.

ایا اگهی کردن خودرو در سایت های فروش خودرو روند فروش سریع تر می کنه؟

قطعا شما با اگهی کردن خودروی خود در سایت های مختلف ماشین را به مخاطبان بیشتری نمایش خواهید داد و طبیعتا در بین این مخاطبان و با توجه به افزایش ان ها، شانس شما برای فروش خودر بیشتر خواهد شد، پس در این زمینه کوتاهی نکنید تا هرچه سریعتر بتوانید خودرو را نقد کنید.

بهترین شیوه فروش خودرو کدام است؟

با توجه به توضیحات در مورد بازار سنتی و مدرن و مزایا و معایب هر دو بازار، اینکه بهترین شیوه برای فروش خودرو کدام است می تواند سلیقه ای باشد اگر حوصله پاسخ دهی به مخاطبان زیادی رو ندارید و یا اینکه روزانه چند نفر از ماشین شما دیدن کنن برای شما مقدور نیست بهترین شیوه همون فروش نمایشگاهی است که حتی می توانند با طرح خرید اقساطی خودرو ماشین شما رو به صورت قسطی با سود بیشتر بفروش برسانند و یا اینکه خودشون ماشین شما را خریداری کنند، اما اگه هم حوصله و هم کمی وقت دارید بهترین شیوه فروش بصورت مدرن تر و استفاده از تمامی روش های فروش خودرو است. پیشنهاد ما هم استفاده از هر دو روش سنتی و مدرن می باشد تا بهترین فروش را داشته باشید و حتما کف قیمتی ماشین را پیدا کرده و سپس ماشین را اگهی کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار