| کد مطلب: ۱۱۰۶۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

دادستان کل کشور: تظاهر به روزه خواری جرم است

دادستان کل کشور گفت: با تدبیر رئیس قوه قضاییه، دستورالعمل نظارت الکترونیکی بر سارقین سابقه‌دار تهیه و جهت اجرا به فراجا و سایر بخش‌ها ابلاغ شده و در حال اجرا است؛ امیدوارم در این بخش هم شاهد کاهش چشمگیر جرایم باشیم.

دادستان کل کشور: تظاهر به روزه خواری جرم است

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا، حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد گفت: حضور مسئولین و سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی در ماه مبارک رمضان، هم در حوزه سمعی و هم در حوزه بصری کمرنگ است، آثار ماه مبارک رمضان در شهر و ادارات خیلی دیده نمی‌شود، در صورتی که چند روز مانده به حلول ماه مبارک، باید شهر رمضانی شود و آثار آمدن ماه مبارک در همه جا دیده شود. در کوچه و خیابان، مراکز خرید وغیره باید گویای ورود ماه رمضان باشد تا آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان عزیز به اهمیت این ماه پی ببرند و از آن بهره‌مند شوند و از آسیب‌های پیش رو در امان بوده و به تکالیف خود هم آشنا شده و بدان عمل کنند.

وی گفت: افرادی که عذر شرعی دارند و نمی‌توانند روزه بگیرند و نباید هم بگیرند، بدانند که تظاهر به روزه خواری و خوردن روزه در مقابل مردم و در خیابان و در حضور روزه‌داران گناه است و شکستن حرمت ماه مبارک است و از طرفی طبق قانون جرم است. وظیفه مسئولین فرهنگی آگاه کردن مردم به این امور است که متاسفانه حضورشان محسوس نیست.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار