| کد مطلب: ۱۱۰۴۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

هاشمی نسب بجای نکونام در نشست خبری !

حضور مهدی هاشمی نسب به جای جواد نکونام، نکته جالب نشست مطبوعاتی پیش از دربی است. مربی آبی‌ها از تنش‌های بین خطیر و نکونام گرفته تا گل‌هایش با لباس پرسپولیس به استقلال صحبت‌های جنجالی را مطرح کرد.

هاشمی نسب بجای نکونام در نشست خبری !

به گزارش آرمان ملی به نقل از ورزش سه،جدال حساس و مهم استقلال و پرسپولیس از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود. نشست خبری پیش از این دیدار در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد که مهدی هاشمی نسب در این کنفرانس حضور یافت.

مربی آبی‌ها که سال‌ها از انتقال جنجالی‌اش از پرسپولیس به استقلال می‌گذرد، همواره خاص‌ترین چهره فوتبالی نزد هواداران سرخ پوش بوده است. او در غیاب نکونام راهی نشست مطبوعاتی شد و در اظهاراتی قابل توجه مدعی بود که ممکن است تنش‌های میان سرمربی و مدیرعامل این تیم یک جنگ زرگری باشد. او حتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی بود تنها یک گل از دربی را به یاد دارد که آن را با لباس آبی‌ها وارد دروازه عابدزاده کرد.

هاشمی نسب درباره علت عدم حضور نکونام در نشست‌های خبری گفت: والله خود من هم نمی‌دانم که دلیل آن چیست. اینگونه نبوده که او همیشه در کنفرانس‌ها غایب باشد و در نشست‌های شهرستان‌ها حضور پیدا کرده است. می‌توانید این را از او بپرسید تا جواب مستقیم را بدون واسطه از زبان خودش بشنوید. من دلیلش را نمی‌دانم، واقعاً نمی‌دانم. با توجه به شناختی که از من دارید، اگر دلیلش را می‌دانستم صراحتا آن را می‌گفتم. من اطلاعی ندارم که دلیلش چیست.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار