| کد مطلب: ۱۱۰۴۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

دربی جذاب خواهد شد!

برخلاف مربی استقلال که براین باور است دربی جذاب نخواهد شد به نظر می رسد که شاهد بازی جذاب و زیبایی باشیم.

دربی جذاب خواهد شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس و استقلال در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیستم رقابت های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. شفقنا ورزشی نوشت: جواد نکونام سرمربی آبی پوشان بار دیگر در نشست خبری قبل از بازی شرکت نکرد و این بار مهدی هاشمی نسب به جای او در نشست خبری ظاهر شد و پاسخ سوال خبرنگاران شد.

هاشمی نسب در اظهاری نظری عجیب مدعی شد که دربی ۱۰۳ جذاب نخواهد شد. او گفت: همه قبل از دربی وعده و وعید می دهند اما به شما قول می دهم دربی جذابیت نخواهد داشت البته در دور رفت بازی بی کیفیت نبود اما فشار و استرسی که در این بازی وجود دارد باعث می شود آن جذابیت لازم را نداشته باشد.

اما برخلاف نظر سرمربی استقلال به نظر می رسد که ما دربی جذاب و زیبایی را پیش رو  خواهیم داشت و حداقل بازی گل های خواهد داشت.

جایگاه دو تیم در جدول رده بندی به خوبی چنین چیزی را ثابت می کند. استقلال با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس در صدر جدول رده بندی قرار دارد. پرسپولیس برای رسیدن به جدول رده بندی و از بین بردن فاصله ۳ امتیازی نیاز به پیروزی و بازی هجومی دارد. به این ترتیب سرخ پوشان بازی را هجومی آغاز خواهند کرد و با هجومی ترین ترکیب خود به میدان می روند.

تساوی به هیچ وجه نتیجه خوبی برای پرسپولیس نیست و این باعث می شود تا تیم اوسمار با ریسک بالا بازی کند و این خود دلیلی کافی  برای جذاب بودن دربی است.

و اما نکته مهم دیگر درباره بازی بزرگ پایتخت اینکه در ترکیب هر دو تیم بازیکنان خارجی و باکیفیت  بسیار خوبی اضافه شدند که اتفاقا همگی میل به بازی تهاجمی دارند و این باعث می شود تا ناخواسته بازی به سمت جذابیت و زیبا شدن برود.

باوجود  آنکه پیش بینی کردن بازی آن هم دربی سخت است اما پیش بینی می شود که شاهد یک بازی زیبا و پر گل باشیم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار