| کد مطلب: ۱۱۰۴۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

دو دربی اولی پرسپولیس که می خواهند گل بزنند را بشناسید

با تغییرات کادر فنی پرسپولیس دو مربی این تیم برای نخستین بار بازی بزرگ فوتبال باشگاهی ایران را تجربه خواهند کرد.

دو دربی اولی پرسپولیس که می خواهند گل بزنند را بشناسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ورزش سه، بعد از جدایی یحیی گل محمدی و پس از آن ولسلی ننکا و محمد عسگری کادر فنی پرسپولیس در نیم فصل دوم دچار تغییراتی شد.

اوسمار ویرا جای یحیی گل محمدی را گرفت و با اینکه طی یک سال و نیم گذشته پنج بار دربی را به عنوان مربی تجربه کرده بود حالا فرصت این را دارد تا در این بازی بزرگ در نقش سرمربی حاضر باشد که قطعا برای او اتفاقی کاملا ویژه خواهد بود.

اما با توجه به دیگر تغییرات کادر فنی سرخ‌ها این تیم دو دربی اولی هم در کادر خود دارد بطوری که جورسی آنیسیو مربی دروازه بان‌ها و رافائل گونزالوس تولدو دستیار اوسمار برای اولین بار این مسابقه بزرگ را تجربه خواهند کرد.

البته تولدو قبلا در صنعت نفت آبادان حضور داشته و فضای فوتبال ایران را می‌شناسد یا جورسی در عربستان کار کرده و با فوتبال منطقه آشناست اما حضو در دربی تهران به عنوان یک مربی برایشان تجربه‌ای تازه و اتفاقی جالب توجه خواهد بود.

گفتنی است  در اسکواد بازیکنان پرسپولس نیز با توجه به نقل و انتقالات زمستانی عبدالکریم حسن ، اوستون اورونوف ، محمد خدابنده لو و  ابوالفضل بابایی  برای اولین بار این مسابقه بزرگ را تجربه خواهند کرد که باید دید در صورت حضورشان در میدان چقدر از اتمسفر این بازی انرژی مثبت می گیرند یا دچار استرس خواهند شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار