| کد مطلب: ۱۱۰۲۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

پیکه: اوضاع بارسلونا خوب نیست!

ستاره پیشین تیم فوتبال بارسلونا درباره فریب دادن هواداران این تیم به این باشگاه اسپانیایی هشدار داد.

پیکه: اوضاع بارسلونا خوب نیست!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، جرارد پیکه، کاپیتان پیشین تیم فوتبال بارسلونا با هشدار به مدیران این باشگاه درباره فریب دادن هواداران، گفت که آبی‌اناری‌ها باید درباره شرایط با طرفداران این تیم شفاف باشند. سقف هزینه‌کرد بارسلونا که لالیگا برای آنها تعیین کرده، ۲۰۴ میلیون یورو است اما آبی‌اناری‌ها حدود ۲۰۰ میلیون یورو از سقف مجاز بیشتر هزینه کرده‌اند و این یعنی آنها قادر به ثبت بازیکن جدید یا تمدید قرارداد نیستند.

ایرنا نوشت: آبی‌اناری‌ها از حیث فوتبالی نیز در لالیگا هشت امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند و از جام حذفی کنار رفته‌اند و سوپرجام را نیز از دست داده‌اند. آنها در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی برگشت یک هشتم را باید هفته آینده برابر ناپولی برگزار کنند، اما پیکه نسبت به روبه‌راه بودن اوضاع این تیم در کوتاه‌مدت خوش‌بین نیست.

پیکه گفت: هواداران خواستار شفافیت و صداقت هستند. اگر حقیقت تلخ است، مشکلی نیست آن را به زبان بیاورند. نمی‌توانید هواداران را فریب بدهید و وقتی آه در بساط ندارید، نمی‌توانید بگویید که در مسیر فتح لیگ قهرمانان هستید.

وی افزود: در حال حاضر شرایط باشگاه را نمی‌دانم. اما برداشتم این است که شرایط خوب به نظر نمی‌رسد. با این حال، اعضای هواداران شایسته شنیدن حقیقت هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار