| کد مطلب: ۱۱۰۲۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران:

اهدای خون در روزهای پایانی سال کاهش می یابد

­مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، برنامه ریزی دقیق برای تشویق مردم به اهدای خون، مدیریت ذخایر و استفاده مناسب از شبکه ملی خونرسانی را خواستار شد.

 اهدای خون در روزهای پایانی سال کاهش می یابد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مصطفی جمالی در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون در آستانه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، گفت: همه ساله روزهای سرد زمستان با کاهش مراجعات مردمی همراه است و هر چه به نوروز نزدیک می‌شویم به خاطر مشغله زیاد مردم و بار سنگین ترافیکی، مراجعات نیز کاهش می‌یابد و پس از آن نیز سفرهای نوروز و تعطیلات آغاز می‌شود که شرایط را دشوارتر می‌کند.

مهر نوشت: مدیرعامل سازمان انتقال خون افزود: امسال همزمانی روزهای پایانی سال با ماه مبارک رمضان ایجاب می‌کند تا برنامه ریزی دقیق‌تری برای تشویق مردم به اهدای خون، مدیریت ذخایر و استفاده مناسب از شبکه ملی خونرسانی صورت گیرد تا در روزهای پیش رو مردم نگرانی برای تأمین خون مورد نیاز بیماران نداشته باشند و ذخایر در شرایط مطلوب حفظ شود.

در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون، مدیران انتقال خون هر یک از استان‌ها با توجه به شرایط بومی و جغرافیایی استان خود وضعیت فعلی ذخایر را تشریح و راهکارهای حفظ آن را بررسی کردند و برآوردی از نیاز استان تا پایان سال ارائه دادند.

در این وبینار دستور العمل های لازم برای حفظ ذخایر در شرایط پیش رو و شبکه ملی خونرسانی و دفاتر جذب و نگهداری اهدا کنندگان صادر شد تا طی این مدت سازمان انتقال خون و مراکز استان‌ها با بهترین مدیریت ذخایر خون، به بیماران نیازمند به خون خدمت رسانی کنند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار