| کد مطلب: ۱۱۰۱۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

بازداشت فروشندگان و خریداران رای در این استان!

دادستان مرکز گلستان از دستگیری چند نفر به دلیل خرید و فروش رای در این استان خبر داد و گفت: با نامزد‌هایی که با خرید و فروش رای به‌دنبال زیرسوال بردن سلامت انتخابات هستند به شدت برخورد می‌شود.

بازداشت فروشندگان و خریداران رای در این استان!

به گزارش آرمان ملی به نقل از آفتاب نیوز،محمود اسپانلو روز جمعه در ستاد انتخابات گلستان اظهار کرد: مسوول رسیدگی به جرایم انتخاباتی دادستان است و مدیریت جرایم توسط ۲۵۰ ضابط قضایی آموزش دیده گزارش داده می‌شود. در کنار ضابطان قضایی، ضابطان امنیت و دیگر نیرو‌های امنیتی نیز تخلفات مربوط به انتخابات را در سراسر استان رصد می‌کنند.

اسپانلو با اشاره به اینکه در راستای سلامت انتخابات، جلسات متعددی برگزار شد، یادآور شد: در زمان ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، سلامت انتخابات رصد شد و خوشبختانه پرونده‌های جدی ناشی از تخلفات انتخابات در استان گزارش نشده است.

دادستان مرکز گلستان خاطرنشان کرد: در روز ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی، گزارش سوء به دست ما نرسید، اما امروز و در روند رای‌گیری، تخلف خرید و فروش آرا گزارش شده که با متخلفان قاطعانه برخورد شد.

 

وی با بیان اینکه در علی آبادکتول ۶ قاضی و در سراسر استان گلستان، دادستان‌ها برای رصد و بررسی در میدان هستند، خاطرنشان کرد: براساس قانون، حبس، شلاق و جزای نقدی در انتظار مجرمانی است که اقدام به خرید و فروش آرای می‌کنند.

به گفته دادستان مرکز گلستان؛ در صورتی که نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی مراتب جرم خرید و فروش رای شود به ۲ نوبت محرومیت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مجازات خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار