| کد مطلب: ۱۱۰۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد

چرا خبیری از هیات‌مدیره پرسپولیس رفت؟!

حسین خیبری، عضو پیشین هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته باشند.

چرا خبیری از هیات‌مدیره پرسپولیس رفت؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسین خیبری که در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: این افتخار نصیب من شده تا مدیرعامل باشگاه خیبر باشم و به‌ عنوان یک شهروند وظیفه خود دانستم برای آینده کشور رای دهم.

 مدیرعامل باشگاه خبیر خرم‌آباد افزود: به عنوان یک شهروند انتظار داریم وقتی نمایندگان وارد مجلس می‌شوند به وعده‌هایی که دادند برای رفاه و اعتلای کشور تلاش کنند.

عضو سابق هیات‌مدیره پرسپولیس درباره مشکلات این باشگاه خاطرنشان کرد: دیگر در خدمت باشگاه پرسپولیس نیستم و اخلاقی نیست که بخواهم در خصوص این باشگاه صحبت کنم. زمانی که در هیات‌مدیره باشگاه بودم خیلی اخبار منعکس نمی‌شد ولی همان موقع گلایه‌ها و اعتراض‌هایی بود و نظرات خود را اعلام می‌کردم. وقتی دیدم نظراتی که می‌دهم به‌خوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرند ترجیح دادم، استعفا دهم.

او افزود: پرسپولیس نام بزرگی در فوتبال آسیا دارد و افرادی باید در جایگاه مدیریتی و فنی این باشگاه حضور پیدا کنند که شایسته‌اش باشند چون این صندلی، صندلی بزرگی است. ان‌شاءالله مشکلات حل شود و برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار