| کد مطلب: ۱۱۰۱۲۰۳
لینک کوتاه کپی شد

عالیشاه برای اثبات جادو و جنبل ویدیو نشان داد!/ عکس

امید عالیشاه در میکسدزون فولادشهر ویدئویی از پیدا کردن جادو در رختکن پرسپولیس نشان داد.

عالیشاه برای اثبات جادو و جنبل ویدیو نشان داد!/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دقایقی قبل از بازی پرسپولیس با ذوب آهن در فولادشهر تصاویر عجیبی از رختکن پرسپولیس بیرون آمد که نشان می‌داد اعضای این تیم در رختکنشان برگه‌های عجیبی پیدا کرده‌اند که شائبه گذاشتن جادو در رختکن این تیم را بالا می‌برد.

بنا بر گزارش ورزش سه، پس از بازی نیز کاپیتان پرسپولیس در این خصوص ابراز تاسف کرد و درحالی که برخی خبرنگاران اصفهانی با مطرح کردن موضوع آب‌های آلوده ۱۲ سال پیش، پیدا شدن جادو را نیز بازی رسانه‌ای پرسپولیس می‌دانستند، امید عالیشاه مدرک رو کرد و ویدیویی را به اصحاب رسانه نشان داد.

خبرنگار: باشگاه ذوب آهن گفته چنین چیزی وجود ندارد و اینجا دوربین مداربسته هست. چندسال پیش هم اینجا در مورد آب‌های آلوده صحبت کرده بودید.

در این لحظه عالیشاه در پاسخ به حرف‌های خبرنگار اصفهانی گوشی موبایل را درآورد و مقابل دوربین‌ها گرفت. در گوشی عالیشاه ویدئویی عجیب از جادوهای پیدا شده در رختکن نمایش داده می‌شد.

عالیشاه پس از چند ثانیه از پخش ویدیو گفت: برادر! نمی‌خواهیم زیرش بزنیم، این چیزی است که دیدیم. دروغ که نداریم بگوییم قربانت شوم. سوال دوست عزیزمان به این شکل است.

او در پاسخ به اینکه پرسپولیس بازی رسانه‌ای را در این موارد برده گفت: تیم رسانه ما اشتباه کرده و باید همان اول از سردر رختکن ویدیو می‌گرفت. ما نمی‌خواهیم فلش‌بک بزنیم به گذشته ولی تیم رسانه‌ای ما اشتباه کرد که از ابتدا ویدیو نگرفت. چطور می‌شود این‌همه سال رختکن میهمان این‌طرف بوده و حالا عوض می‌شود؟

او در میان همهمه خبرنگاران از آنها خواست گوش بدهند و ادامه داد: تدارکات ذوب آهن در این رختکن اتاق دارد و می‌آمدند وسیله‌هایشان را جابه‌جا می‌کردند و رفت و آمد هم می‌کردند.

عالیشاه در این لحظه بار دیگر گوشی موبایلش را بالا می‌آورد و می‌گوید: این ویدیویی که پلی کردم همه چیز را نشان می‌دهد. شاید عوض شدن رختکن برای من شبهه برانگیز باشد ولی این مسائل زشت است. در ریشه‌دار بودن ذوب آهن شکی نیست و برایشان احترام زیادی قائلیم ولی یک‌سری افراد واقعا مریض هستند.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار