| کد مطلب: ۱۱۰۰۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

فکر میکردم ردصلاحیت شوم!

کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات قابل‌حل است، اظهار کرد: این امر به‌ویژه به کمک ترکیب مجلس می‌تواند آغاز شود تا توازنی هم در سیاست خارجی و هم اقتصاد ما برای رفع تحریم‌ها فراهم شود.

فکر میکردم ردصلاحیت شوم!

به گزارش آرمان ملی به نقل از ایسنا، علی مطهری در نشست انتخاباتی ستاد «صدای ملت»، اظهار کرد: من نه حزبی دارم نه چندان مصمم به فعالیت در این انتخابات بودم. حتی میلی به کاندیداتوری نداشتم اما با اصرارها کاندیدا شدم. در ابتدا هم تصور می‌کردم ردصلاحیت می‌شوم و برای مردم هم این پیام را دارم که می‌خواستم بیایم اما امکانش فراهم نشد.

وی افزود: حتما باید در انتخابات مشارکت کنیم. ما در شرایط ویژه هستیم. آنان که می‌گویند با شرکت نکردن در انتخابات پیام خود را به نظام برسانیم و به این طریق نظام را اصلاح کنیم را قبول ندارم.

مطهری با بیان اینکه ما نباید از اصلاح ناامید شویم، اظهار کرد: باید افرادی که عقلگرا هستند و از شعارزدگی به دور و به دنبال بهبود وضعیت زندگی مردم‌ هستند - تا آنان احساس کنند انقلاب اسلامی برای‌شان رفاه آورده - به مجلس بیایند و این موضوع مهمی است. زمینه آغاز این کار می‌تواند از مجلس شورای اسلامی باشد تا زمینه‌ای برای اصلاحات در اقتصاد و سیاست خارجی ما بگذارد و بر انتخابات ریاست‌جمهوری آینده هم تاثیرگذار باشد.

وی تاکید کرد: اگر بگوییم مشارکت نمی‌کنیم میدان را برای طرف مقابل بازمی‌کنیم که افرادی بیایند و شعار دهند اما وضع مردم هم بدتر شود. ما باید رأی دهیم و دیگران را هم به رای دادن تشویق کنیم.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار