| کد مطلب: ۱۰۹۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

امید اصلی مورایس در کینگدام آرنا؛

یک گام دیگر برای عبور رامین از رونالدو

رامین رضاییان به عنوان یک دفاع کنار با زدن ۵ گل یک چهره خاص به شمار می‌رود.

یک گام دیگر برای عبور رامین از رونالدو

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از عملکرد قابل قبولی که در دو فصل اخیر خودش همراه با سپاهان به نمایش درآورده، به مانند کیفیت دوران جوانی خودش، همیشه در کانون توجهات قرار گرفته و حالا الهلالی‌ها از توانایی بالای رامین رضاییان آگاهی دارند.

زدن گل برتری سپاهان در دیدار رفت بسیار پراهمیت بود که به شکل چشم‌نوازی هم زده ولی درنهایت اتفاقات مسابقه علیه مورایس و شاگردانش رقم خورد؛ با این حال هواداران طلایی پوشان در ذهن خود برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا، بارها و بارها در طی این یک هفته نفوذهای پی‌درپی رامین رضاییان را تصور می‌کنند و امید دارند تا رامین به مانند بسیاری از دیدارهای سپاهان باز هم در فاز هجومی به کمک تیمش بیاید.

یک نکته قابل توجه درباره رامین این است که پس از مدت‌ها استوک صورتی خودش را کنار گذاشته و با همین استوک بود که توانست آن گل تماشایی را در بازی رفت بزند.

او به عنوان یک مدافع کناری تا اینجای تورنمنت آسیا، با زدن ۵ گل به صورت مشترک با نامی بزرگ چون کریستیانو رونالدو به عنوان دومین گلزن برتر لیگ قهرمانان آسیا یاد می‌شود و این در حالی است که تمام افراد حاضر در جمع گلزنان برتر آسیا که بیشتر از ۴ گل به ثمر رساندند، مهاجم هستند و رامین به عنوان یک دفاع کناری عملکرد اعجاب انگیزی از خودش ثبت کرده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار