| کد مطلب: ۱۰۹۹۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد

عبدالکریم فردا رونمایی می شود؟

عبدالکریم حسن ، مدافع چپ تازه وارد پرسپولیس امید به درخشش در ورزشگاه خالی دارد.

عبدالکریم فردا رونمایی می شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، اگر پنجره باشگاه پرسپولیس تا قبل از بازی فردا باز شود و مجوز بازی نفرات جدید را صادر کنند، عبدالکریم حسن می‌تواند اولین بازی‌اش را در ترکیب اصلی پرسپولیس انجام دهد.

بنا بر گزارش ورزش سه، هر چند جای هواداران در این بازی خالی است و هیجان رونمایی احتمالی از این بازیکن برای خودش کمتر خواهد شد، اما اوسمار و پرسپولیس به فعال شدن جناح چپ با حضور این مدافع بلندقامت دل بسته است.

    در واقع برای عبدالکریم در حال حاضر اولویت بازی کردن است حتی اگر در ورزشگاه خالی باشد چرا که این بازیکن بعد از دور شدن از فوتبال ملی و باشگاه السد قطر و سطح اول فوتبال آسیا دنبال این است تا در پرسپولیس خودش را بازیابی کند و بازگشتی دوباره به بالاترین سطح فوتبال باشگاهی داشته باشد.

با باز شدن پنجره و صدور مجوزهای مربوطه همه هواداران سرخ منتظر اولین نمایش شماره 33 سرخ‌ها در  بازی با تراکتور هستند، چرا که برخی معتقدند کیفیت تیم پرسپولیس در حمله با حضور او بالاتر می‌رود.

عبدالکریم در سفر به اراک هم همراه پرسپولیس حضور داشت اما شانس به میدان رفتن با پیراهن سرخ را از دست داد.

او یکی از خریدهای تازه وارد پرسپولیس است که با قطعیت می‌توان خبر از فیکس بودنش در ترکیب اصلی داد.

برخی معتقدند چنانچه حسن در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار بگیرد، غیر از فعال کردن کانال چپ این تیم در فاز حمله می‌تواند با قدرت سرزنی و شوت‌هایش برای سرخ‌ها موفق به گلزنی شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار