| کد مطلب: ۱۰۹۸۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد

خدابنده‌لو در یک قدمی پرسپولیس!

توافق برای انتقال محمد خدابنده‌لو، هافبک دفاعی مدنظر پرسپولیس صورت گرفت.

خدابنده‌لو در یک قدمی پرسپولیس!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، باشگاه پرسپولیس موفق شد توافق نهایی برای انتقال محمد خدابنده‌لو را صورت دهد و این بازیکن بعد از دیدار این هفته تیمش برابر نساجی، برای مذاکره نهایی با این تیم کارهای نهایی را صورت خواهد داد.

بنا بر گزارش ورزش سه، خدابنده‌لو که طی فصول اخیر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته بود، اکنون توانسته شرایط این انتقال را نهایی کند. پرسپولیس از ابتدای پنجره زمستانی به دنبال نهایی کردن این انتقال بود که هر بار با مانعی در این راه مواجه می‌شد.

در نهایت اما اکنون گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با قبول پیشنهاد صدور رضایت‌نامه ۱۰ میلیاردی از سوی مس رفسنجان، این انتقال را نهایی خواهد کرد.

با این تفاسیر خدابنده‌لو‌ بعد از دیدار این هفته مس رفسنجان برابر نساجی قائمشهر، طی مذاکرات صورت گرفته بین طرفین، راهی تهران خواهد شد تا روند انتقالش به پرسپولیس را دنبال کند.

هافبک دفاعی مس رفسنجان که طی مدت اخیر تلاش داشته تا نظر محرم نویدکیا سرمربی کنونی نارنجی‌پوشان را برای این انتقال فراهم سازد، اکنون ۹۰ دقیقه با این اتفاق فاصله دارد و باید دید در نهایت طلسم حضور او در پرسپولیس شکسته خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس با جدایی میلاد سرلک که راهی ملوان شده تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد، به دنبال جذب خدابنده‌لو بود و باید دید این انتقال چه شرایطی را طی روزهای آتی دنبال خواهد کرد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار