| کد مطلب: ۱۰۹۷۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس با مسی هم حریف استقلال نیست

مهدی فنونی‌زاده بازیکن اسبق استقلال گفت: پرسپولیس هر چقدر هم بازیکن بگیرد باز هم در دربی باید به ما ببازد و استقلال با همین شرایط باز هم در دور برگشت قهرمان می‌شود.

پرسپولیس با مسی هم حریف استقلال نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از خبر ورزشی؛ مهدی فنونی‌زاده بازیکن سال‌های گذشته استقلال در گفتگو با خبر ورزشی: درباره اتفاقات اخیر در تیم سابقش اظهار داشت: متاسفانه یک سری اتفاقات در استقلال رخ می‌دهد که اصلاً زیبنده تیم ما نیست و من مطمئنم همه این‌ها به خاطر سوء تفاهم است. من هم نکونام را می‌شناسم و هم علی خطیر. این دو نفر دلشان برای استقلال می‌تپد و می‌خواهند این تیم موفق باشد. حالا شاید در برخی مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشند که این هم طبیعی است ولی نباید بیش از حد باشد.

وی افزود: اگر لازم باشد خودم شخصاً می‌روم و این دو نفر را با هم آشتی می‌دهم. به هر حال ما در این تیم دوزار آبرو داریم و می‌توانیم آن را وسط بگذاریم و از طرفین این قضیه بخواهیم که مشکلات را کنار بگذارند و با رفاقت یکدیگر را در مسیر رسیدن به قهرمانی همراهی کنند تیم ما در شرایطی قرار دارد که امروز هیچ چیزی غیر از آرامش نمی‌تواند آن را به قهرمانی نزدیک و نزدیک‌تر کند. در چنین شرایطی که خوشبختانه استقلال اسپانسر دارد و مشکل مالی ندارد نباید بیش از این به اتفاقات این چنینی دامن بزنیم و بگذاریم مسائلی که موجب خدشه انداختن در مسیر کار استقلال می‌شود باعث عقب ماندگی ما از رقبا گردد.

 

 

وی در این باره که هواداران نسبت به یارگیری تیم‌های رقیب به ویژه پرسپولیس ابراز نگرانی می‌کنند گفت: به هیچ وجه نباید نگران باشند. استقلال با همین نفرات در دور رفت صدرنشین و قهرمان شد و در دور برگشت هم با اضافه شدن سیلوا و ماشاریپوف قطعاً می‌تواند وضعیت بهتری را هم تجربه کند. ما هیچ چیزی برای رسیدن دوباره به قهرمانی کم نداریم. یه کادر فنی مجرب و با انگیزه و یک کادر مدیریتی که از هر لحظه برای جذب اسپانسر مالی و رفع مشکلات بازیکنان استفاده می‌کند. اگر پرسپولیس یا سایر تیم‌ها می‌روند و بازیکن می‌گیرند حتماً نیاز دارند.

ملی پوش اسبق کشورمان در همین باره با اشاره به دیدار تیم ملی مقابل ژاپن یادآور شد: وقتی تیمی نیازی به تغییرات ندارد مربی هم دست به ترکیبش نمی زند. در بازی با ژاپن دیدیم امیر قلعه نویی وقتی می دید تیمش در مصاف با غول آسیا خوب بازی می کند و آنها را درون ۱۸ قدم شان حبس کرده دست به ترکیبش نزد و با همان نفرات تا پایان پیش رفت و برنده هم شد. نکونام هم با همین تیم و همین نفرات به قهرمانی نیم فصل رسید و حتم دارم باز هم می تواند این کار را تکرار کند.

 

 

فنونی‌زاده تاکید کرد: ما در دور رفت با بهترین آمار گل خورده و شرایط خوب در گلزنی به پایان نیم فصل اول رسیدیم و بیشترین امتیازات را کسب کردیم. اگر بحث دفاع باشد ما از همه بهتر بودیم و اگر بحث گلزنی باشد تمام بازیکنان ما از خط دفاع گرفته تا نوک حمله گلزنی کردند. پس نباید نگرانی خاصی از این بابت داشته باشیم بلکه رقبا باید نگران باشند. پرسپولیس باید برود مسی را بیاورد تا شاید بتواند از خط دفاعی استقلال عبور کند. آنها از ترس استقلال دست به جیب شده‌اند و رفتند مدافع ملی پوش قطری و چند بازیکن دیگر را جذب کرده‌اند ولی استقلال حتی با بهترین بازیکنان خارجی در تیم پرسپولیس باز هم آنها را شکست می‌دهد من مطمئنم این اتفاق می‌افتد.

فنونی‌زاده درباره بازی پیش روی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان نیز گفت: بدون شک بازی آسانی در پیش نداریم. هر تیمی روبروی استقلال می‌ایستد انگیزه زیادی دارد. به ویژه اینکه سهراب بختیاری زاده که در دوران فوتبالش کوهی از انگیزه بود حالا می‌خواهد خودش را به استقلال و استقلالی‌ها اثبات کند. اما به هر حال ما استقلال هستیم و نه تنها صنعت نفت بلکه هیچ تیمی نمی‌تواند ما را تحت تاثیر قرار بدهد.

وی افزود: انشالله با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی یک اتفاق بزرگ رقم می‌زنیم و حضور دوباره و پرقدرتمان در دور برگشت را از همین هفته اول به گوش همه خواهیم رساند. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید از همین هفته ۳ امتیازها را جمع کنیم و با قدرت به سمت پایان لیگ برویم.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار